gisteren bezoek moeders voor moeders en vandaag ....

Hoi allemaal,

Gisteren kreeg ik iemand van moeders voor moeders over de vloer. Ondanks mijn drie vorige miskramen, allemaal de afgelopen maanden, voelt deze zwangerschap toch anders en sta ik er ook heel positief in, dus daar hoort gewoon ook deze afspraak bij.
Ik zei nog tegen dat vrouwke dat ik er beter positief instap, dan dat ik nu allemaal moeilijk doe en dat ik dan achteraf spijt heb dat ik niet van de eerste weken heb genoten. De test was heel duidelijk dik positief, dat was de andere keren toch anders. Dus gisterenavond voelde ik me op en top zwanger.
Vanmorgen heb ik wat in huis gerommeld, misschien iets te fanatiek, toen ik vanmiddag naar de wc ging, had ik wat bruinig bloed verloren en nu slaat de paniek toe natuurlijk ??? heeft iemand dit van jullie ook gehad ???? Wil het iets zeggen, wie kan me wat geruststellen, want ik voel me helemaal niet zo lekker nu ...
groetjes
Ans

Hoi,
ook ik zat in de rats met oud bloed verlies van de week... maar heb ondertussen wel begrepen dat dat vaker kan gebeuren. Wel doe ik het nu iets rustiger aan en luister iets beter naar mijn lichaam. Hoop dat meevalt!!! Ook voor joU!!!

Hoi hoi

Nou ja..ik ben natuurlijk ook geen dokter..
Maar ik kan je wel mijn ervaring vertellen..Toen ik zwanger was van de tweede heb ik veel en helder bloed verloren..Dus we waren er allebei van overtuigd dat het echt mis was gegaan. HEt strooomde er echt uit...
Maar zelfs toen! was het dus gewoon nog goed...
MIsschien dat je er wat hoop uit kunt halen...??
Ik zou zeggen dat oud bloed nog niet zo heel erg is....zolang je maar geen heftige krampen heb ..en vers bloed...Ik denk dat het allemaal nog wel los loopt....

sterkte ermee.....!!

Hi Ans,

Oef wat naar, kan me voorstellen dat je hoe dan ook in de rats zit. Ook al komt het zooo vaak voor.
Het is sowieso spannend en helemaal als je een (of meerdere) miskramen hebt gehad. Je hebt wel "recht" op een vroege echo, dus als je je zorgen maakt zou ik daar om vragen. Al er niks aan de hand is dan ben je eerder gerust gesteld. En inderdaad: luister naar je lijf en neem de tijd voor jezelf.

Groetjes en hou je taai!

Terug
Bovenaan