gisteren bij de kinder arts geweest

A

Anoniem

Guest
goedemorgen,

Ben gisteren met naomi bij de kinderarts   geweest hier liepen we nog bij omdat bij naomi het tussenstukje tussen de r vagina en der anus te klein was nou is dit helemaal goed gekomen alleen zijn ze nu bang dat ze reflux heeft want zodra ze moet liggen gaat ze heel hard krijsen voor ons is dit heel zwaar want ze slaapt ook heel slecht komt nog steeds 1 x per nacht maar gaat vaak daarna niet slapen dus ben ik ook altijd heel vroeg wakker en dit is echt heel zwaar want ik werk ook nog 24 uur per week. En de kinderarts heeft ook geconstateerd dat naomi heel erg stijf is en heel spanning vasthoudt in der lichaampje nou kan het zijn dat dat van de reflux komt (ze krijgt een slik foto en dan moet ze contrast drinken arm kind) maar ik denk zelf dat het door de bevalling komt omdat ze met speod is geboren en ze hebben met zijn tweeen aan der hoofd staan trekken dus nou moet ik van de kinderarts naar de osteopaat ik hoop zo dat dit werkt want wij zijn zo onwijs moe. De kinder arts heeft wel gezegd dat ze heel erg vooruit loopt qua ontwikkeling en dat ze daar geen zorgen over maakt.

Nou het is weer een heel verhaal geworden maar ik dacht laat ik jullie een beetje op de hoogte houden ik reageer niet zo heel veel maar ik lees elke dag even mee

Groetjes melanie en Naomi

Hoi,

Je was er vroeg bij vanochtend!
Fijn dat het wel weer een stukje beter gaat! (ze groeien zo hard he!) Vervelend is het wel die onderzoekjes aan je kindje, Ik zit er zelf altijd met mijn neus bovenop als ze aan dat hummeltje komen!
Succes in het ziekenhuis!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Pff je zult wel helemaal bekaf zijn met zo'n korte nachten.
Hoop dat het vlug beter gaat met je kleine meid!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

succes ermee ik hoop dat het snel wat beter gaat.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan