gisteren bij de vk geweest voor het laatst

A

Anoniem

Guest
gisteren de laatste contole gehad bij de vk, alles is helemaal goed hoor ,eigenlijk supergoed ik verbaas mezelf , bij mijn andere 2 zwangerschappen had ik nu al geen puf meer (33weken en 3 dagen) maar nu ik voel me nog fit ,mijn bloedruk is fantastisch 12/60 normaal was die al hoger,  ik groei niet zoveel al de vorige keer (bij mijn eerste 30 kilo) (bij mijn 2de 25 kilo) en nu nog maar 17 kilo voor mij niet zoveel dus.
maar omdat ik de vorige keer en deze keer waarschijnlijk ook weer bevallen ben met eem keizersnede,loop ik van af 35 weken onder controle bij de gyn, daar moet ik de 22ste voor het eerst heen.en eigenlijk heb ik daar wel erge zin in ,want waarschijnlijk weet ik dan de datum waarneer de kleinen komt
groetjes saskia

Hoi Saskia,

Fijn dat het nu beter gaat. Zo zie je maar dat je niet elke keer precies dezelfde zwangerschap hebt. Ik snap dat je er zin in hebt.

Geniet ervan dat je nog fit genoeg voelt.

Liefs An 35 weken en 1 dag zwanger

Lekker dat je, je nog zo fit voelt. Ik heb opeens ook een opleving, heb op de een of andere vreemde manier ineens meer energie. Vink niet erg hoor
Ben benieuwd wanneer je de datum te horen krijgt, of kun je misschien zelf kiezen?

Miriam (35+6)

Terug
Bovenaan