Gisteren echo gehad en best goed nieuws!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteren weer een echo gehad en ik maakte me vooraf toch veel zorgen. Ik heb veel last gehad van mijn darmen, ben ontzettend bang dat elk moment mijn vliezen breken als complicatie van de operatie enz. Maargoed onze frummel deed het erg goed op de echo. Lekker gegroeid en super actief! Het risico van vroeggeboorte blijft dus ik moet op blijven passen maar we zijn wel weer een stap verder.
Vandaag ben ik op de 9 maandenbeurs geweest met een vriendin. Ze heeft me in een rolstoel rondgereden. Was gezellig al heb ik maar weinig gezien. Als je in een rolstoel zit koop je toch niet snel iets want je kan die stands niet in. Maargoed ik ben er even lekker uitgeweest en dat was hartstikke gezellig!

lfs ing

Hoi inge,

wat fijn dat alles er goed uitziet op de echo. Zo'n baby is heel beweeglijk he. En wat lekker dat je er even tussenuit bent geweest. Daar knap je vaak wel van op.

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en een supergezonde baby in juli.

veel liefs van Marloes

Hai Inge,

Wat fijn om goed nieuws van je te horen! Als iemand het verdient, dan ben jij het! Wat fijn dat alles goed gaat. Doe rustig aan en probeer lekker te genieten. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

liefs
Fee Julia
23 wk

Hoi Inge,

Wat een goed nieuws! Fijn hoor... ik heb je verhaal gevolgd, en ik blijf voor je duimen. Rustig aan hoor!

~Hilde

Hoi,

Wat geweldig dat jullie kindje nog steeds tevreden in jou buik zit.

Groeten pinklady

Leuk! Wat fijn voor jullie. Hoe ver ben je nu eigenlijk?
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Hoi Inge,

Ben superblij dat alles goed gaat met de kleine in je buik!!
Super, op naar de aankomende weken...wanneer mag je weer naar de GYN? En hoever ben je eigenlijk?

X Saskia 21.3 wk

Hallo allemaal,

Ik ben nu 18,5 week en aankomende dinsdag worden we weer verwacht bij de gyn. We moeten dus elke week komen voorlopig.

lfs ing

Terug
Bovenaan