gisteren echo gehad

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een echo gehad, het hartje klopte maar het vtuchtje was wat aan de kleine kant. Ik ben via ivf zwanger geraakt dus we weten precies hoe ver ik zou moeten zijn. Nu maak ik mij wel zorgen ondanks ik besloten dat niet te doen. Ik was gisteren 6 weken en 4 dagen zwanger het vtuchtje was 5.2 mm. Heeft iemand hier ervaring mee en kan het nog goed komen?

Groeten kim

Niet met de mm...maar wel met een week,...Ik wist zeker dat ik bijna 7 weken zwanger moest zijn, maar zei vertelde mij dat het hartje net was gaan kloppen, omdat het nog langzaam klopte,....3 weken later bleek ik toch precies de weken te zijn, zoals ik had uitgerekend,..dus kan nog goed komen,....het groeit zo enorm hard!!!!Probeer van je zwangerschap te genieten, zolang je geen bloedverlies heb, ben je gewoon zwanger en probeer niet te ddenken dat er wat mis is, want dan word je gek.Als het je echt niet lukt, bel gewoon de verloskundige nog een keer om het nog es goed uit te leggen!
Hoop dat je er wat aan heb!Liefs nance

Ik heb helaas nog geen ervaring hiermee, ben nu zwanger van mijn 1e kindje.
Ik heb wel begrepen dat, wat Angel5mei ook zegt, het in korte tijd heel snel groeit. Dus denk toch even afwachten. Als je twijfelt, gewoon de VK bellen!! :)

Terug
Bovenaan