Gisteren een dagje lekker weggeweest met ons meisje!!!!

Hoi hoi,

Gisteren lekker met Jessica op stap geweest!!! Ze is voor het eerst in de trein geweest, ze was erg onder de indruk de heenweg, en sliep snel in!!! We waren wezen winkelen in Njimegen, en het weer hielp ook mee echt heel fijn geweest!!! Wat krijgt ze toch veel aandacht zeg, echt iedereen moest ff zeggen wat een leuk meisje ach wat lachs ze lief!!!! Was natuurlijk zo trots als een pauw, hihi!!! Op de terugweg was ze de hele tijd wakker in de trein en had erg veel plezier, en brabbelen en lachen!!!
Ze heeft echt als een roosje geslapen vannacht en ook vanmorgen nog veel geslapen, ze was er nog moe van!!! Ik heb ook genoten ff lekker weggeweest dus, kan ik iedereen aanraden!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi,
wij gaan regelmatig met joany weg zometeen gaan we ook weer. Ze vindt het niet erg en ik geef bv dus ook best wel makkelijk geef het gewoon overal nu in het begin vondt ik dat lastiger maar nu ben ik er zo aangewend zou het als het moet nog staand kunnen hihi. de dag erop zorg ik dan dat het rustig is zodat ze lekker bij kan komen.

groetjes,
marike

Hoi Sandy!

Heerlijk hé zo'n dagje weg! Sarah (20-04-07) is ook al met de trein naar utrecht geweest, en naar Burgers Zoo in Arnhem, en wezen varen in Giethoorn! Het is idd wel makelijk als je BV geeft, je kan het overal doen, zelfs in de trein of boot !

Groetjes van Liset

Leuk joh. De eerste keer trein en een dagje weg dat moet hier nog komen. We gaan wel vaak weg. Maar dan meer naar de winkel en zo.
Fijn dat het zo leuk was.

Hallo
Leuk dat je een mooie dag hebt gehad
Wij gaan ook regelmatig op stap met onze 3 kids en altijd is Meike goed te pas
Als ze slaapt ligt ze in de wagen en als ze wakker is wissel ik het af met in de wagen en in de buikdrager dat vind ze heerlijk
Hopen op meer dagen mooi weer
Groetjes Monique

hoi,hoi,

Lekker hoor samen een dagje op stap! Maakt veel indruk op die ukkies he. Wij zijn gisteren een dagje wezen varen, gelukkig mooi weer gehad. 's Avonds was Evi bek af. Ze is vandaag nog aan het bij slapen.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan