Gisteren een positieve test vandaag ongesteld.

Goedemiddag allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik een topic start en gelijk met iets niet zo leuks.

Afgelopen donderdag hadden wij een test gedaan en deze was negatief. Gister hebben ochtend hebben wij een clearblue test waarbij er gelijk de eventueel weken bij kwamen te staan. Hier kwam te staan zwanger 1 tot 2 weken. Wat waren we blij! Helaas niet voor lang..

Vandaag is mijn nod en helaas verlies ik helder rood bloed met een soort van sliertjes. Ik begrijp het alleen gewoon niet afgelopen donderdag negatief zaterdag positief en zondag ongesteld.

Ik weet echt wel dat het vaak zat mis gaat en je beter niet voor je nod kan testen dat dit dan het risico is er van. Maar vind het toch jammer. Wie heeft dit al eens mee gemaakt? En moet je nog iets hier mee qua laten checken bij een huisarts oid?

Veel liefst.

Hey! Balen zeg, daarom wordt er overal gewaarschuwd om niet voor je NOD te testen. 50% van de keren dat je een positieve test hebt word je evengoed nog ongesteld. Langs de huisarts gaan heeft geen zin, het eitje was niet in orde en is niet goed ingenesteld.

Succes volgende ronde!?

Ja rot he, ik herken een beginnende zwangerschap direct en mijn ‘menstruatie’ daarna is ook heel anders dan een normale menstruatie. Heb 2 keer na die menstruatie toch een testje gedaan en er zat nog was HCG dus wist ik ook genoeg. Mijn verloskundige vertelde hierover: stap 1 is dat het zaadje en de eicel elkaar vinden en dat lukt dus gewoon, nu nog de innesteling.. en dat vond ik zelf wel een fijne gedachte dat het bevruchten in elk geval goed ging!

Ja super balen je, ik herken het helaas ook. Dat is hoe vervelend ook het nadeel van te vroeg testen. Zoals mommyfaye zegt ik herken ook de symptomen en weet ook altijd dat het raak is. Helaas blijft het ook nog niet zitten, !aar bij 60% van de zwangerschappen gaat het nog voor hun Nod mis , wat je dus eigenlijk niet weet als je niet voor je Nod test en de symptomen niet zou herkennen. 
Uit ervaring weet ik dus hoe vervelend het is, maar de positieve kant is natuurlijk dat je weet dat jullie vruchtbaar zijn ;) hopelijk is het de volgende raak. 
Het kan ook nog zijn dat je wel wat bloed verliest maar dat het alsnog goed gaat, misschien een paar dagen na de bloeding nog een goedkope test doen voor de zekerheid.
Heel veel succes

Terug
Bovenaan