gisteren eerste keer fruithap gegeten!!

Hahahahaha wat hebben wij gelachen zeg, ik geloof dat ik wel 20 foto's heb gemaakt hahaha.
Ik heb gewoon gegeven totdat ze niet meer wilde, en ze had een kwart tot een half potje op! Ze vond het volgens mij best lekker en ze at het echt heel goed! Alleen dat gezichtje...helemaal geweldig! af en toe schuddelde ze gewoon helemaal van het rare smaakje in haar mond hahaha.
Vandaag weer de andere helft van het potje, en morgen en overmorgen geef ik ook nog peer, zodat ze daar goed aan kan wennen. Daarna ga ik banaan proberen.

Hoi,
Zo da's echt al veel voor de eerste keer! Dan was ze er ook wel echt aan toe.
Bij Chloë wacht ik maar even tot alles weer tot rust is gekomen, ze is nu zo aan de diarree.
Veel succes verder.
Groetjes Sil

Nou, gisteren weer bijna de andere helft van het potje opgegeten! Ze is er inderdaad echt aan toe. Ze doet na een paar hapjes (als ze het eenmaal dooheeft) ook echt haar mond open en je ziet haar gewoon lachen en genieten...alsof ze wil zeggen: eindelijk wat anders!!! hahaha echt leuk om te zien.

Hahahaha, heerlijk zeg! Nou hier nog zo een.
Hij eet echt een half potje leeg en volgens mij zou hij nog wel meer lusten ook.
Ik ben alleen nog steeds een beetje aan het rommelen met wanneer is het geef.
Ik dacht eerst om een uur of 10 s'morgens. Maar dit weekend moest ik hem er dan steeds voor wakker maken en dat vind ik zielig. Ik kijk wel even vandaag.
Wanneer geef jij het?

Ja, heerlijk he!!
Met de tijden zit ik ook nogeen beetje te kijken...gisteren heeft ze niets gehad omdat ik haar inderdaad anders wakker had moeten maken, en toen ze wel wakker was kregen we bezoek en moesten we nog eten enzo dus is het er niet van gekomen. Vandaag maar weer!
Zij slaapt overdag meestal heel goed, en word pas wakker als ze de fles al moet krijgen. Alleen tussen 16.00 uur en 19.30 uur wil ze bijna nooit slapen (terwijl ze doodmoe is?!?!)
dus ik geef het hier voor de fles van 19.00/19.30.
Eergisteren heb ik het om 18.00 uur gegeven en toenom 18.45 uur in bad gedaan en daarna de fles.
Vandaag doe ik het denk ik ook zo, als ze weer niet wil slapen.
Ik vind het ook zielig om haar wakker te maken, en het is nog een tussendoortje wat ze nog niet echt nodig hebben, dus ik bekijk het gewoon per dag.

Groetjes 4dec

Terug
Bovenaan