Gisteren eerste vk bezoek gehad.

Gisteren eerste controle en termijn echo gehad.
Mijn bloeddruk was 100/60 maar daar was ze eigenlijk weltevreden mee, beter dan te hoog. Maar moet wel rustig aan doen om te voorkomen dat ik flauw zou vallen.
Mijn hemoglobinegehalte was 9.2 hb , beter kan niet was de reactie die ik kreeg.
De termijn klopte precies met wat ik berekend had, alles zit erop en eraan heb heel duidelijk de armen en benen gezien. Het hartje was wat lastiger, maar ze heeft het wel aangewezen en laten zien dat het klopt.
Ik moet terug op 5 augustus, erg spannend want dan kan mijn man wel mee nu zit hij nog in angola.

Hoi Hoi!!

ik ben ok nieuw hier... was al wel een tijdje aan het meelezen, maar durfde me nog niet aan te melden. Op de een of andere manier ben ik steeds bang dat et niet goed gaat... hoewel ik daar geen rede toe heb. ben nu 10.3
23 juni naar verloskundige geweest. kstond voor mijn gevoel binnen tien minuten weer buiten, terwijl het de eerste keer is, ben ook nooit eerder zwanger geweest. Ze deed echt alleen dr werk en verder geen intresse leek het wel.
10-7 mag ik pas voor echo, omdat ze met twaalf weken het kindje beter kunnen zien zeiden ze. De verloskundige heeft geen echo apparatuur.
Ben erg benieuwd of het goed is allemaal!!

Hoi MCHS

Wat jammer dat je eerste controle zo is verlopen. Dit moeten juist hele speciale momenten zijn. Jammer dat ze jou niet het gevoel hebben kunnen geven dat jij op dat moment in het middelpunt staat want zo hoort het eigenlijk wel, niet dan?

Probeer dan nu maar wat extra te genieten als je voor de echo gaat.

Petra

Ja idd jammer dat et tegen viel. ik had manlief meegekregen, gezegt dat het erg belangrijk was dattie meeging... haha nou hij zegt ik ga nooit meer mee!!
achteraf kan ik er ook wel om lachen, we hadden er veel van verwacht.
Tis warm he! bah!!

Hoi Meiden
Ik moet vrijdag voor het eerst naar de vk. ben gelukkig al 2 keer bij de gyn geweest en heb 2 mooie en goede echo's. Laatste paar dagen heb ik een beetje pijn in mijn onderbuik. Dit is best eng. Ik zou nu 11 weken en 4 dagen moeten zijn. Ondanks dat ik al bijna 12 weken ben is en blijft het toch spannend allemaal. Misschien maak ik me wel ongerust en is de inhoud van mijn buik gewoon aan het groeien. Ik hoop maar dat dat het is.
Ik houd jullie op de hoogte
Liefs Nienke

Terug
Bovenaan