gisteren eindelijk wat energie

gisteren voelde ik me wat beter man lief had onze slaap kamer goed gestofzogen en de deuren met amaoiac af genomen
zo dat ik kon verven drie duren drie deur kozijnen af gekregen ,super
maar nu moe moe moe pffff wanneer ik weer verder kan ??

Ik lig nu drie dagen plat, geen energie meer, futloos en slap voelen. Het idee dat je niet meer op je benen kan staan! Straks belt de VK terug, hoop dat ze een middeltje voor me heeft!

Sluit mij aan bij jullie. Heb totaal geen energie meer en als ik wat gegeten heb 'herkauw' ik dat de rest van de dag. Zo is het eigenlijk geen pretje meer. Voor mijn twee kinderen is er momenteel geen lol te beleven. Ik ben gewoon te moe om iets te ondernemen en wil eigenlijk alleen maar in bed liggen (waar ik mij dan weer schuldig over voel.....). Zal blij zijn als ik een week of 16 ben, want dan is dat gevoel meestal aan het wegtrekken en kan ik de wereld weer aan. Tot die tijd sleep ik mij momenteel door de dagen heen....

Donderdag had ik een super dag! ging goed en voelde me op en top. Ik dacht de tuin kan ik wel een beetje gaan doen, het zonnetje scheen en ben ik toch even buiten.. (zit de laatste dagen alleen maar binnen ) alleen op mn 2 hondjes uit laten na.

Ik dacht het gras moet gemaaid worden en manlief is tot 8 uur werken. Ik kan het wel even doen maar we hebben een tuin van 25 meter. pff het was even teveel, ik ook gelijk nog beetje hier en daar onkruid plukken, alle bladeren weggeveegd. tussen door even wat zitten en drinken en weer verder. zelfs de oprit en de voortuin helemaal gedaan.

en toen kreeg ik de klap, kon bijna niet meer lopen omhoog komen, had de andere dag wat spierpijn.. misselijk overgeven en zo heb ik eigelijk tot gisterenavond in de bank gelegen, om 23u naar bed en ben er net een half uurtje uit.
gewoon moeten bijkomen en weet nu dat de tuin doen gewoon al te zwaar is.

hopelijk gaan die misselijke weken snel voorbij nog 2weken2dgn tot tot de 12 weken!

sorry voor me geklaag..

Ze heeft net gebeld, het hoort het allemaal bij! Mijn ijzergehalte was oké ( had toevallig net bloed laten prikken). Ik moet me er gewoon aan toegeven, want je lichaam heeft nogal wat te verwerken tijdens een zwangerschap.

Kan vitale D eventueel extra slikken en omdat ik ook zo aan het hoesten ben kan het ook zo zijn dat ik een griepje ofzo heb ( of ga krijgen ).

Blijven liggen dus en er aan toegeven en wachten tot vrijdag, want dan hebben we eindelijk onze eerst echo!!!!

ik heb energie voor 100; heb er zoveel dat ik graag een beetje met jullie wil delen. Vrijdag heb ik de wasmachine nog van de keuken naar de schuur gesjouwd, de schuur opgeruimd, de tuin hélemaal gedaan, zaterdag plantjes in de tuin gezet en zolder opgeruimd, zondag het héle huis gepoetst! Het lijkt wel of ik al nesteldrang heb haha. Zelfs mijn man wordt er gek van en zegt dat ik het wat rustiger aan moet doen. Maar ik heb gewoon zoveel energie (en dan heb ik er nog 2 rondlopen van 4 en 1!).
Rustig aan doen zit niet in me, ik kan hooguit 10 minuten stil zitten op de bank dan ben ik alweer iets aan het doen.....

Terug
Bovenaan