Gisteren enorm geschrokken..

Gister zijn wij de hele dag weg geweest,hartstikke leuk allemaal,maar was de hele dag al niet helemaal lekker..
Kwamen we gisteravond thuis,ik kijken,en ja..Een heel klein beetje lichtrose bloedverlies..
Dan schrik je echt enorm zeg!!
Gelijk mn vriend erbij geroepen,en me even door hem laten troosten..Vannacht enorm slecht geslapen,vanmorgen gelijk weer kijken en...Helemaal niks meer...
Blijf nu wel opletten,gebeurt het weer dan bel ik met de verloskundige..
Hartstikke leuk,zwanger zijn,maar met zoiets dan besef je echt wel dat niets vanzelfsprekend is..

Hey Pascal,

Oef dat is schrikken ja.... He vervelend joh.... Kan het zijn dat je vlak daarvoor hebt gevreeen of harde ontlasting had? Tis vaak ook loos alarm maar tis wel ff schrikken.
Tis trouwens wel een reden om de vk te bellen want vaak krijg je een vervroegde echo om te kijken of alles in orde is. Of heb je dat al gedaan?

Groetjes & succes,
Jannie

Hoi Jannie..
Nee,ik heb nog niet met de verloskundige gebeld,maar zoals ik dat nu van jou lees,kan ik dat beter misschien wel even gaan doen..
Wij zijn nu 5 weken en 2 dagen zwanger,en moet 18/09 pas voor de echo..Er is nu nog niets te zien toch? Of heb ik dat mis??
Het is pas onze eerste,dus ik ben nog niet helemaal op de hoogte

Hi Pascal,

Geen idee of het te vroeg is voor een echo. Bij 5 weken en 4 dagen gaat het hartje kloppen. Zelf heb ik (door mijn miskraam hiervoor) een echo gehad bij 4,5 week en bij 5,5 week. Bij 4,5 week was er alleen een vruchtzakje te zien en bij 5,5 week zagen we een hartje kloppen.
Als ik jou was zou ik de verloskundige bellen, zij weet vast wel raad!

Succes ermee!

Groetjes Jannie

Ben ik weer even..Heb met de verloskundige gebeld,en zij vertelde dat ik me geen zorgen  hoef te maken..Zolang er geen helderrood bloed is te zien,kan het ook een innestelingsbloeding of een klein bloedvaatje wat geknapt is zijn..Dus ik kon weer rustig gaan genieten..
Helemaal gerust ben ik nog niet,maar wel rustiger dan eerst nu..

Terug
Bovenaan