Gisteren getest...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb gisteren getest maar helaas negatief !!!!]
Ik weet inmiddels niet meer wat ik van mijn lichaam
moet denken !!!!! Gek word ik ervan !!!!!!!!!
Mijn borsten zijn nog steeds iets voller, ik ben hartstikke
lui/moe, mensen vragen aan mij of ik slecht heb geslapen maar het
belangrijkste van alles : IK BEN NOG NIET ONGI !!!!!
Ik zou bijna blaasontsteking kunnen krijgen zo vaak ga ik naar de wc !!!!!
Ik weet het echt even niet meer..................

Groet van een in twijfel zijnde Biaggi

Hoi hoi!!!! Ik was al errug benieuwd hoe het met je zou zijn......Ballen joh, dat de test negatief is, maar kan het niet toch nog???? Zeker omdat je ook nog niet ongi bent geworden. Wanneer moet je weer contact opnemen met het ziekenhuis?? Er zou danevt. toch weer een nieuwe afspraak ingepland worden??
Ik ben ook nog in afwachting; had gisteren of vandaag ongi moeten worden en verlies nu alleen een beetje oud bloed. Ook nog niet duidelijk dus!!!
Sterkte met afwachten...ik leef met je mee!
Groetjes, Patricia

Heey biaggi!!

Kop op meid
zolang je nog niet ongi ben kan alles nog
Mijn digi test zei ook eerst niet zwanger, maar ben het nu toch!!
Ondanks dat je nu al langer bezig bent!! hou hoop!!

Ik hoop van harte dat het zo ver is!!!

Liefs Alma

He Biaggi,

Oh wat een rot situatie, de hoop is nog niet helemaal vervlogen toch??? Ik hoop het echt zo voor je. Maar zo lang je nog niet ongi bent is de hoop nog niet vervlogen. Nou ik blijf heel hard voor je duimen. Sterkte met afwachten.

Liefs Carina

Hoi,

Ow, wat balen, die onzekerheid hè? Eigenlijk is je hoop al de grond in geboord, maar toch blijft er nog zo'n heel klein vonkje hoop over...

Hopelijk is een vonkje genoeg voor een vreugdevuur, en doe je over een paar dagen alsnog een positieve test!
Ik duim voor je!

Marceline

hoi biaggi,
Nog niet ongi dus nog altijd kans, misschien was het gewoon nog iets te vroeg om te testen...
succes, hoop dat het toch nog goed uitpakt.
veel liefs sas

Hoi. Ik heb zelf gisteravond ook negatief getest, maar ben ook nog steeds niet ongi. Bij mijn 1e had ik eerst ook een negatieve test, dus alles kan nog!! De test gaf als je heeeeeeel goed kijkt (maar dan ook echt heel goed...hihi) een vaag roze vlekje (predictor), dus wie weet is het HcG nog niet zo duidelijk aantoonbaar. Wachten wachten wachten......
Jij ook veel succes!
Patricia

Terug
Bovenaan