Gisteren had ik iets raars...

A

Anoniem

Guest
Gisteren had ik iets raars en ik weet niet wat het nou was... Ik zit in ronde 1 en heb denk ik gister mijn eisprong gehad. Gistermiddag ging ik naar de wc en toen ik klaar was en opstond hoorde ik vloep... er viel iets uit mij in de wc. Ik heb gekeken wat het was en volgens mij was het iets wits, glibberigs. Ik heb het nog geprobeert te pakken, maar dat lukte niet. Nu vraag ik me dus steeds af wat dit nou was. Gisterochtend had ik wel steeds beetje last van mijn onderbuik en het gevoel dat ik steeds moest plassen, terwijl dit niet hoefde.
Misschien was het wel wat sperma (sorry) wat nog in me zat, want na het vrijen probeer ik heb wel steeds goed naar binnen te laten lopen...

Wie heeft er een idee wat het was?

Groetjes "Florentina" (22)

Hoi!

Ik denk dat ik weet wat dit is, ik heb er namelijk ook veel last van;

Net voor en tijdens de eisprong maakt je lichaam cervix slijm aan. Dat is glibberig, taai slijm. Vies praatje; je kunt er draden van trekken.Bij sommige meiden komt dit in scheutjes uit het lichaam, anderen merken er niets van.
Ik heb elke keer tijdens mijn eisprong dat er een klontje glibberig wit slijm, net gelei, uit mijn lichaam komt.
Ik herken jouw verhaal dus wel en denk dus dat dit het cervix slijm is.

Dat slijm dient volgens mij om de zaadcellen van de man door te kunnen laten. Het is minder zuur en de zaadcellen kunnen er volgens mij goed in overleven.

Hoop dat ik je heb geholpen.

Groetjes!
Billie

hoi ook ik denk dat het cervixslijm was.

Ik had dit ook,echt een plop en toen zo'n rare dikke prop slijm.Heel vreemd vond ik dat de eerste keer .Maar nu vind ik het hartstikke handig .want ik weet daardoor meteen dat ik goed zit haha

sterkte doeidoei
cindy

Terug
Bovenaan