A
Anoniem
Guest
Hoi meiden ,
Ik ben gisteren door de gyneacoloog doorgestuurd naar breda en daar kon ik gisteren al terrecht.
Een echo gehad en daar was wel wat op te zien ,maar vaag.
Er was in het hartje inderdaad een wit stipje te zien en er waren 2 cysten te zien in de hersenen.
De placenta ligt niet voor de uitgaang maar achter aan mijn rugkant.
De gyneacoloog erbij gehaald daar en die zag het ook.
Op zich waren er geen rare afwijkingen te zien , maar wel dat bovengenoemde dus die raade aan om toch alles uit te sluiten ,een vruchtwaterpunctie te laten doen.
Wij zeiden gelijk doe maar.
Vannochtend gingen wij daar naar toe en werd er ook nog gekeken naar de darmpjes en ze waren een beetje wit dus wordt er ook nog gecontroleerd op taaislijmziekte.
Ze komen bij ons niet voor in de familie maar dan heb je gelijk alles.
Het was best wel pijnlijk.
We hebben 1 op 20 kans op een kindje met down en de rest weten we nog niet.
Ze vinden me wel jong voor een kindje met down ( 26).
Maar we moeten toch uitsluiten.
Ze vonden wel dat we een heel mooi kindje hebben en qua groei van de botten was alles goed alleen die dingen waren ze tegengekomen.
Het kan zijn dat ze het vergroeid mocht er geen chromosoom afwijkingen zijn.
Ik heb wel gevraagd of ik bij de gyneacoloog kan blijven , want ik heb totaal geen vertrouwen meer in de verloskundigen.
Ik kreeg gisteren te horen dat dit voorkomen had kunnen worden als ze mij met eerste echo door hadden gestuurd omdat de groei niet afstemde op mijn menstruatie.
Vanaf het begin liep het niet lekker met de verloskundigen en ik ga steeds meer de neiging krijgen om in het ziekenhuis te bevallen als alles goed is bij de gyneacoloog.
Ze hebben in breda gezegd dat het geen probleem moet zijn .
Maar we moeten eerst wachten tot woensdag .
Dan krijgen we de uitslag of er chromosoomafwijkingen zijn.
We hebben deze 3 dagen zo veel voor onze kiezen gehad dat het bijna niet te verwerken is.
Ik heb het er zo moeilijk mee zeker omdat ze zo goed beweegt en het hartje goed klopt.
Ik kan het gewoon niet bevatten.
Groetjes jessica
Ik ben gisteren door de gyneacoloog doorgestuurd naar breda en daar kon ik gisteren al terrecht.
Een echo gehad en daar was wel wat op te zien ,maar vaag.
Er was in het hartje inderdaad een wit stipje te zien en er waren 2 cysten te zien in de hersenen.
De placenta ligt niet voor de uitgaang maar achter aan mijn rugkant.
De gyneacoloog erbij gehaald daar en die zag het ook.
Op zich waren er geen rare afwijkingen te zien , maar wel dat bovengenoemde dus die raade aan om toch alles uit te sluiten ,een vruchtwaterpunctie te laten doen.
Wij zeiden gelijk doe maar.
Vannochtend gingen wij daar naar toe en werd er ook nog gekeken naar de darmpjes en ze waren een beetje wit dus wordt er ook nog gecontroleerd op taaislijmziekte.
Ze komen bij ons niet voor in de familie maar dan heb je gelijk alles.
Het was best wel pijnlijk.
We hebben 1 op 20 kans op een kindje met down en de rest weten we nog niet.
Ze vinden me wel jong voor een kindje met down ( 26).
Maar we moeten toch uitsluiten.
Ze vonden wel dat we een heel mooi kindje hebben en qua groei van de botten was alles goed alleen die dingen waren ze tegengekomen.
Het kan zijn dat ze het vergroeid mocht er geen chromosoom afwijkingen zijn.
Ik heb wel gevraagd of ik bij de gyneacoloog kan blijven , want ik heb totaal geen vertrouwen meer in de verloskundigen.
Ik kreeg gisteren te horen dat dit voorkomen had kunnen worden als ze mij met eerste echo door hadden gestuurd omdat de groei niet afstemde op mijn menstruatie.
Vanaf het begin liep het niet lekker met de verloskundigen en ik ga steeds meer de neiging krijgen om in het ziekenhuis te bevallen als alles goed is bij de gyneacoloog.
Ze hebben in breda gezegd dat het geen probleem moet zijn .
Maar we moeten eerst wachten tot woensdag .
Dan krijgen we de uitslag of er chromosoomafwijkingen zijn.
We hebben deze 3 dagen zo veel voor onze kiezen gehad dat het bijna niet te verwerken is.
Ik heb het er zo moeilijk mee zeker omdat ze zo goed beweegt en het hartje goed klopt.
Ik kan het gewoon niet bevatten.
Groetjes jessica