gisteren mijn spuitles gehad

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
we hebben gisteren onze spuitles gehad, a.s zaterdag mag ik beginnen. Dit vind ik niet zo eng. Ik zie wat meer op tegen de evt uitwerking van de hormonen. Ik vondhet wel heel fijn dat ze alle tijd voor ons hadden. De vragen werden rustig beantwoord, we hebben wel   een uur binnen gezeten.
Maar nu gaat het dan beginnen, ik vind het heel spannend. Er zijn zoveel onzekerheden;
wat gaat er allemaal gebeuren?
hoe ga ik mij voelen?
zal het de bij de eerste icsi behandeling lukken?

We moeten maar gewoon afwachten...................maar het blijft spannend.
Ik wil iedereen even heel veel succes wensen en ik hoop dat bij iedereen een grote wens in vervulling gaat........................................

Hoi Pitty,

Als het goed is moet je weinig last hebben van de hormonenspuiten. ikzelf ben nu met iui bezig voor ons tweede kindje en de 1e is mislukt maar mijn schoonzuster heeft ook icsi gedaan en die had er weinig tot geen last van bij hun mocht het helaas niet baten en zijn nu sinds januari dit jaar de gelukkige ouders van een adoptiekindje uit taiwan. ik wens je heel veel succes.

gr. linda

Hoi Pitty,

Ik ben zelf nu ook bezig met spuiten (decapeptyl). Ik ben begonnen op 2 november. Moet zeggen dat ik nog weinig merk. Dus het zal allemaal wel reuze meevallen.

Veel succes.

Liefs
Nicole

Hee Pitty,

Ik zit in het staartje van onze eerste ivf poging en vond het spuitenen de reactie op de hormonen goed te doen!
HEEL VEEL SUCCES!
lfs ing

Hoi Pitty,

Het spuiten van de hormonen valt mee hoor, de bijwerkingen bij mij ook (behalve de Progestan bolletjes, daar ga ik WEL van op mijn kop staan).

Good luck met je 1ste poging.

Kruimel

Terug
Bovenaan