gisteren naar burgers zoo

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteren zijn Maaike en ik zeer onverwacht met mijn zusje, haar vriend en haar twee zoontjes meegeweest naar Burgers Zoo in Arnhem.

We hebben echt een geweldige dag gehad. Maaike was helemaal in haar nopjes en heeft maar een half uurtje geslapen maar was helemaal niet vervelend. Vooral de vissen vond ze helemaal geweldig. Dat kan natuurlijk ook bijna niet anders met twee duikers als ouders. Ze bleef maar naar de vissen kijken en wijzen en zeggen: Die die die.

Ik was helemaal kapot maar we hebben heerlijk gewandeld en ook met het weer ging het best goed. Het was wat koud maar wel droog en bij tijd en wijle lekker veel zon.

Helaas geen foto's want bij ons waren de batterijen van zowel de foto als video camera leeg en bij mijn zusje waren ze de extra batterij vergetn. Maar dit was zeker voor herhaling vatbaar en ik beloof dat we dan wel foto's zullen maken.

Groetjes
Inge

hey wat gezellig zeg en t was ook mooi weer he?
Lekker zonnetje!
En t is natuurlijk een mooie dierentuin hé? (in onze stad)
Jammer idd van de foto's, zul je altijd zien he?

Wij gaan denk ik begin maart weer eens naar de dierentuin!
gr. Saskia.

Altijd leuk een onverwachts uitje!!
En idd een leuke dierentuin ja!!
Wij wonen in Arnhem, en hebben al eerder een jaar kaart gehad..
Nu vind ik Lieve nog jong..dus wie weet van de zomer.
Gr Rina

leuk he de dierentuin!

Wij hebben al jaren een abonnement op blijdorp en dat is zo super. Het voordeel is dat je ook gewoon een urrtje kan gaan, zeker op de rustige momenten.
Echt heelleuk.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan