Gisteren naar de Efteling geweest!

A

Anoniem

Guest
We zijn gisteren naar de Efteling geweest, Sophie vond het prachtig! In het sprookjesbos heeft ze haar ogen uitgekeken (zwaaien naar alle sprookjesfiguren!) en de draaimolen vond ze ook geweldig. 's middags heeft ze 2,5 uur in de wandelwagen liggen slapen! En 's avonds hebben we nog lekker pannekoeken gegeten, waar Sophie ook erg van heeft zitten smullen.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze het al zo mooi zou vinden! En dat wordt alleen nog maar meer natuurlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat leuk! Het is goed om te weten voor de Opa van Celeste woont in Kaatsheuvel een heeft een seizoenpas. Hij kan niet wachten om het allemaal te laten zien aan zijn eerste kleinkindje ha ha. Legoland is trouwens ook een groot succes bij mijn meisje.

Mor74

Hmm, dat zou ik ook niet verwacht hebben; wij zijn onlangs naar Blijdorp dierentuin geweest, Mika was toen 9 mnd. Maar hij heeft voornamelijk lekker in z'n buddy gehangen en enigszins passief rondgekeken.
Is misschien ook per kind verschillend. Wel leuk dat jullie het naar je zin hebt gehad! :)

Sophie is ruim 13 maand, misschien scheelt dat net! En het zal inderdaad ook wel per kind verschillend zijn. Sophie is sowieso echt een kijker, de dierentuin is geweldig, tv ook, boekjes ook, en zelfs de wachtkamer van het consultatiebureau als er oudere kindjes rondrennen en spelen!

Het zou zeker per kind schelen. Celeste was net 10 maanden de eerste keer in Legoland maar zij is al lang een entutiaste kijker (en onderzoeker...) en vind het heel interessant om naar kinderen of naar de hond te kijken. Vaak kijk zij naar buiten naar vogels of katten. En zij vind het fantastisch als het een beetje wild is dus de rijdende attracties zijn ook populair bij haar. Vond Mika de vissen in Blijdorp niet leuk? In Legoland is er iets dat daarop lijkt - tunnel door de vissen - en daar kan Celeste heel lang blijven kijken en wijst ook met haar vinger naar de verschillende vissen

Mor 74

OH wat goed om te horen. Wij gaan van de zomer naar Plopsaland de Panne en het is toch wel leuk als niet alleen Joey, maar ook Olivia het leuk vindt. Ik ben benieuwd. En zelf is de Efteling of een ander pretpark natuurlijk ook wel leuk.

Groetjes,
Eefje.

PS: Ik mis de smilies.

Terug
Bovenaan