Gisteren naar de vk geweest: hartje niet kunnen vinden

Pff, het was me gisteren en vanmorgen wat.
We moesten gisteren weer op controle bij de vk en alles was goed. Ze zou nog even naar het hartje luisteren. Na 10 minuten had ze het hartje nog niet gevonden. Ik kreeg het steeds warmer en hoorde mijn eigen hartslag steeds sneller gaan. Ze zei dat ik volgende week dinsdag nog maar even moest komen om te luisteren en als ze het dan nog niet hoorde zou er een echo gemaakt worden. Toen we gisteren weer thuis waren kreeg ik het benauwd. Ik wilde eigenlijk helemaal niet een week wachten. Als het hartje niet meer klopte dan zou ik dat direct willen weten en niet een week in onzekerheid zitten.

Vanmorgen dus gebeld met een andere vk uit de praktijk en ik kon direct terecht. De tranen biggelden al over m'n wangen. Eenmaal bij de vk kon ook zij  het hartje niet vinden. Op een gegeven moment hoorden we het treintje. Er viel een last van mijn schouders.

Wat blijkt: mijn baarmoeder is nogal groot en gekanteld. Het kindje zit dus al heel hoog en een beetje naar achteren. De vk van gisteren zocht dus op de verkeerde plaats.

Afijn, het is allemaal weer goed en nu hoef ik mezelf geen zorgen meer te maken.

Maandag heb ik ook nog een afspraak met de osteopaat. Hij gaat naar m'n bekken kijken en hopelijk de pijn wat verlichten.

Liefs,
Nelly.

Ach meissie toch wat ben jij geschrokken zeg.
Gelukkig was alles goed maar je moet er toch niet over nadenken dat het niet meer zou kloppen.

Doe nu maar lekker rustig aan en laat je maar even heerlijk verwennen door je mannetjes

Liefs Ilse

Hey Ilse,

Ik wilde je nog even feliciteren met je verjaardag. Ik was het door alle commotie gisteren een beetje vergeten. Maar alsnog gefeliciteerd!!! En veel succes!!!

Liefs,
Nelly.

Jeetje meid wat moet jij je ongelofelijk geschrokken, zenuwachtig, twijfelend, angstig en weet ik niet meer gevoeld hebben! Wat ontzettend vreselijk! En wat een enorme opluchting dat het toch leeft!!! Jeetje ik heb er gewoon zelf de bibbers van!
Heel veel sterkte met bijkomen hoor! Ook al is alles gelukkig goed!

Groetjes Hanneke

Jeetje Nelly......... alleen al bij de titel slaat de schrik me om het hart. Wat zullen jullie in spanning gezeten hebben en wat goed dat je vandaag meteen terug bent gegaan!! Heerlijk berichtje dus, wat zullen jullie opgelucht zijn....

Hopelijk kan de osteopaat ook wat voor je doen, sterkte daar!

Liefs
Susan

Zo dan Nelly, wat zal jij geschrokken zijn! Goed van je dat je niet een week lang bent gaan afwachten, maar meteen bent teruggegaan!

Ik ben superblij voor je dat alles "gewoon" in orde is en ik hoop dat de osteopaat je ook zodanig kan helpen dat je verder een onbezorgde fijne zwangerschap hebt!

Veel liefs van Cissy

Mens wat een stress. Hartstikke goed van je dat je niet een week hebt gewacht. kan me voorstellen dat dat veel te heftig is...
Veel sterkte met je zwangerschap en bekken. Gaat het nog een beetje?

Terug
Bovenaan