Gisteren naar Dolly Dots geweest!

In Martiniplaza in Grun...en het was echt onwijs gaaf!
Lekker mee bléren met de hits van toen hahahahhahaha
Het was alleen wat kort, echt jammer ..maar dat kon de pret niet drukken.
Ze zijn natuurlijk ook wat ouder, kunnen het natuurlijk ook niet zo lang meer volhouden

liefs jen

haha wat leuk, good old times!

( ik kan me nog herinneren dat we de dolly's op de lagere school gingen playbacken... okay en wie moest dan wie zijn... toen zei een vriendinnetje, Daan moet Esther zijn want die heeft ook van die grote lippen... mmmm en bedankt! zal dat nooit meer vergeten, van je vrienden moet je het hebben he haha)

Ik dacht gisteravond al dat ik je gespot had. Maar wilde mijn plekje bij het podium niet opgeven  Ik was vorig jaar in Ahoy en dat was echt mega groot opgezet, heel leuk maar ja er werden toen echt alleen maar hits gezongen en er waren gastoptredens tussendoor. Gisteravond vond ik het heel gezellig en veel intiemer. Er was veel meer interactie. Ik heb me echt heel goed vermaakt.....

Groetjes Jolanda

Jammer dat ik je niet gezien hebt! Had ook mn plekkie vooraan niet afgestaan hoor, gelijk heb je!  Er  was idd een heel intiem sfeertje, helemaal toppie!!

liefs jen

hey gaaf ja...geweldig zeg dat het zow leuk is geweest....

maar ehum....de dolly`s zijn vlgs mij niet echt van mijn tijd hahahaha kan me ze nl. niet echt herr...en zoveel zijn jullie toch niet ouder?????

liefs denise

Terug
Bovenaan