Gisteren naar HHB en 9mndb. geweest pffffff

Nounou,
Het was weer een gezellig dagje uit met mijn zus naar de huishoudbeurs en de negenmaandenbeurs. Normaal gaan we elk jaar op donderdag, dan is het vaak het minst druk, maar door mijn nachtdiensten van afgelopen week, zaten we tòch aan de zaterdag vast.
Toch heeeeeeel gezellig. Leuke dingetjes gekocht en natuurlijk wat cadeautjes voor Tygo (nijntje bromtol, zwembandjes voor om z'n arm en lekkere koekjes en rozijntjes en gedroogd fruit uit bekertjes ipv die plak-kartonnetjes).
Maar dan..... ALLEMAAL dikke buiken, pasgeboren baby's, roze en blauw om je heen, van die èchte baby-huiltjes om je heen, kinderwagens, voedende mamma's enzenzenz....
Hoezo wordt dan de "kriebel-factory" in je lijf aangezet. Jemig zeg..... ik kwam wel helemaal verliefd weer van de beurs af hahahahahaha.
Groetjes een dromende happyM.

Nou kijk maar uit hoor Marieke.....het is hier hartstikke vruchtbaar,met al die zwangere mama's!!
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad,volgend jaar ga ik ook weer eens.
Liefs Kitty en Tess

Nou, Marieke, we zijn benieuwd wanneer je nieuws hebt (haha).
Leuk dat je bent geweest, wij wilde eerst ook gaan, maar vonden het uiteindelijk te mooi weer om een hele dag binnen te zijn.
Droom maar lekker verder op je roze en blauwe wolk!

Groetjes
Geeske & Wieteke.

Haha, ik was er vrijdag, maar heb bewust de 9-maanden beurs gemeden. Ben er ook erg gevoelig voor!
We gingen maar een avond, dus we hadden onze tijd hard nodig voor alle andere hallen. Wonder boven wonder bijzonder weinig geld uitgegeven! (kwamen wel kotsmisselijk terug van die 'proefhal'. Boerenkool, chocola. liga, gemarineerde kip, cake, yoghurt drankjes, fruithapjes, vla, rechtomgedraaide shit .... En dat allemaal in een half-uurtje. Daar word je echt kotsie-misselijk van!!)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan