Gisteren NOD en...

A

Anoniem

Guest
vanochtend toch een testje gedaan en toen bleef ie wit, jammer maar logisch aangezien we door griep geveld welgeteld één keer hebben geklust binnen de juiste periode.
Ga ik later op de ochtend weer naar het toilet, pak de test die ik teleurgesteld in de prul had gemikt nog eens en verrek, zag ik daar toch een héél licht streepje. Zou het dan toch?
Ik begrijp nu wel helemaal dat een vaag streepje toch twijfel brengt. Ik ben nog niet overtuigd door de positieve 'slogan' STREEP = STREEP, haha. We wachten dus nog even af.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar na 10 minuten is de uitslag niet meer betrouwbaar. het kan ook een indroogstreepje zijn. een zwanger streep verschijnt altijd ruim binnen die 10 minuten. (3- 5 minuten)

over een paar dagen nog eens testen en hopelijk dan positief!! bij mijn oudste duurde het een week voor ik positief teste..

successss

Hopelijk heb je komende week een dikke vette positieve test...........Het is idd zo dat je hem niet meer na 10 min moet aflezen

Hai meid,

Wat raar zeg! Ik zou je test van vanochtend laten voor wat het is en over een paar dagen nog eens testen, dan heb je een betrouwbaarder resultaat! Ik hoop voor je dat het raak is!!! Duim, duim, duim!!!!

liefs Lynn

Ohhhhh wat spannend! Vandaag of morgen weer testen, wie weet!

Hoi, Ik hoop voor je dat het raak is maar zonder al te somber te klinken: dit is mij ook eens gebeurd en toen was het niks... Veel succes en hou ons op de hoogte!

Hai mamamijn,

Ben je al wat wijzer? Ik ben erg nieuwsgierig hoe het met je is???? Duim, duim, duim!!

Terug
Bovenaan