gisteren NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Allereerst voor degene die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd!!!
Ik had gisteren mijn NOD en ik ga zondag pas testen. He, zouden sommige misschien wel denken, maar dit heb ik met mijn man afgesproken. Ik ben zondag namelijk jarig en dan hopen we op een mooi cadeau. Ik heb eigenlijk geen overdreven klachten, maar ik heb last van mijn borsten, moe , gelige urine en m'n temp. blijft hoog.
Ik weet dat veel al zouden testen, maar ik houd me aan de afspraak. Wel erg spannend!!! Ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes Joke.

Jeetje wat knap van je zeg!

Donderdag is mijn NOD en ik kan het echt niet laten. Ik zal en moet donderdag ochtend gaan testen. Inderdaad met de kans dat ik ongi wordt die dag. Maar ik ben zo vreselijk nieuwschierig. Daarom heb ik ook altijd errruuug bewondering voor de meiden die dit kunnen!

Ik wens je heel veel positief test plezier en het aller leukste kado allertijden.!!!

Liefs Bibi

Klinkt positief! Knap idd dat je t zo lang weet uit te houden hoor! Een pracht verjaardagscadeau zou het zijn, succes!

ik vind t ook heel knp! ik zou nu al willen testen, maar nog een paar dagen te gaan. weet jij of gelige urine een 'teken' is? ik heb er nog nooit van gehoord!
sterkte met wachten! anoniempje

Ik zal aan je denken. Ik hoop het voor je.
PS...hoort gele urine ook bij zwangerschapskenmerken?

liefs Sanne

He meiden, bedankt voor jullie reactie. En ja, volgens mij hoort gelige urine ook bij de zwangerschapskenmerken. Dat heb ik hier ergens gelezen bij een reactie. Ik zal even kijken of ik het nog kan vinden.
Groetjes Joke.

Ja, gevonden bij 'urine?' van vandaag om 16.36uur.

zag t later ook, daar was ik nog niet beland...bedankt!
ano n.

Terug
Bovenaan