gisteren nod

A

Anoniem

Guest
... en nog steeds niets te zien.

Gisteren negatieve test.
Vanmorgen niet getest, heb erg zere benen, alsof ik ongi ga worden. Hoop het niet natuurlijk maar moet maar gewoon afwachten.... zucht!

Hoi hoi

heel irri als je niet weet waar je aan toe bent.. Weet er helaas alles van, en zo nog wel veeeeel meer meiden denk ik!

Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest waardoor er nog niet genoeg hormonen in je lichaam zijn. Dus het is nog niet verloren!
Als je over een paar dagen nog niet ongi bent kan je er altijd nog een test tegenaan   gooien toch?

succes!

liefs, grover

hoi hoi

erg vervelend he als je geen zekerheid hebt.
misschien heb ik een idee. het kan nl zijn dat je er te veel op hoopt om zwanger te worden en als je er veel mee bezig bent kan je lichaam je heel goed voor de gek houden!!!!!
ik zou zeggn , leg je er bij neer dat ht deze ronde niet gelukt is en ga lekker sporten of zo of gewoon lekker een eind wandelen. dit doe ik vaal voor mijn verwachte menstruatie en helpt de menstruatie op gang brengen, en als je toch zwanger bent is de verrassing alleen maar groter!!!
meid veel sterkte en ik hoop dat je er wat mee kan.
liefs wilma

Nu is het al zaterdag en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden!
(dinsdag 10e was dus nod)
Woensdag een heeel klein beetje bruin slijm, ik dacht, ja hoor, daar komt het, maar daarna niets meer...
Donderdag nog een keer getest, maar weer negatief
Nu moet ik dus nog langer wachten,
WAT MOET IK HIER NU MEE?

hoi, wat duurt dat dan lang he. bij mijn eerste zwangerschap duurde het ruim een week na mijn nod voordat ik positief testen en nu bij mijn tweede zwangerschap heb ik op de dag van mijn nod getest en die gaf gelijk positief aan. dus hou vol en succes.

Hoi Toet, bedankt, dat geeft weer moed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 1 dag voor nod positief, vandaar dat ik nu zo ongeduldig ben denk ik.
Vanmorgen trouwens weer getest, negatief, maar ook nog steeds geen spoor van ongi...

Terug
Bovenaan