Gisteren NOD...

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Gisteren was m'n NOD. Ik had tot nu toe steeds een cyclus van 37dgn. Nu nog gn RD's te bekennen, wel soms een ongi gevoel en met vlagen wat misselijk, verder niets....Ik durf niet te testen heb de afgelopen tijd veel stress gehad en denk dus dat het daardoor komt, maar ja diep in m'n hart heb ik natuurlijk wel hoop. Alleen lees ik hier zoveel verhalen van meiden die een paar dgn overtijd zijn en die toch ook neg. testen... Ik heb deze maand ovu testen van Sensitest gebruikt, maar hier werd ik niet veel wijzer van. Niet 1 keer vet positief getest en heb ze tot een week geleden de hele maand gebruikt. Wat denken jullie??????

Groetjes, Irianne

Nou meid, ik zou toch gaan testen hoor..... nee heb je, ja kun je krijgen toch?!

ik zeg ook testen..
als het toch negatief nog is.. kun je het over een paar dagen weer proberen..
maar net wat de vorige al zie, nee heb je, ja kun je krijgen!
veel suc6

xxxx

Fijn dat jullie gereageerd hebben!!
Ik ga dan toch morgenochtend maar testen en inderdaad nee heb je ja kun je krijgen... Anders is het natuurlijk ook beetje struisvogel politiek, maar toch denk ik niet dat ik zwanger ben....ook al hoopt ook m'n mannetje natuurlijk dat het wel zo is.

Vanochtend getest, maar negatief. Nog geen enkel signaal mbt RD's te bekennen..... Ongi worden is vervelend, maar niet ongi worden en neg. testen is nog vervelender ....

Groetjes, Irianne

hey irianne
Wat vervelend dat je een negatieve test had.
Misschien over een paar daagjes nog eens proberen?
Ik kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is

xxxx

Terug
Bovenaan