Gisteren op controle geweest bij de gyn

Nou ja de titel zegt het al!!

Weer even naar de kleine kunnen loeren en alles zag er goed uit alleen in 2 weken tijd is het van een bovengemiddeld kind naar een gemiddeld kind gegaan?! Ach ja we zullen het wel zien...

Nog even en ik ben lichter aan het einde van mijn zwangerschap dan aan het begin...Het scheelt nog 200gr met mijn startgewicht...Om die reden alleen ben ik al graag zwanger hahaha.

Mijn bloeddruk was wel iet wat aan de hoge kant vond ik zelf, maar heb de gyn er niet over gehoord.

Verder hebben we afgesproken dat ik een keizersnede krijg...Ze vond de argumenten duidelijk en kon zich er goed in vinden (Had deze keer nl een andere gyn dan de keer ervoor?!). Dus een datum geprikt, wat opzich best wel een beetje vreemd is..We weten nu dus al op welke dag de kleine geboren zal worden alleen nog net niet hoe laat!!

Volgende week nog een afspraak met de vk van het ziekenhuis en die week daarna weer naar de gyn...Ben benieuwd. O ja en nog even langs bij die slaapverwekkende man of vrouw (de anesthesisit) lol.

De datum hebben we alleen aan de ouders verteld zodat die ervan op de hoogte zijn ook omdat mijn schoonouders onze zoon opvangen. Verder houden we het stil...
Maar ja jullie mogen het wel weten hoor :) het komt 8 dagen eerder dan de uitgerekende datum.

Terug
Bovenaan