Gisteren op controle in ziekenhuis geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Sorry dat ik nu pas schrijf hoe het gisteren is geweest.....maar tis er niet meer van gekomen gisterenavond!

Gisteren was alles goed in het ZH. De kleine was mooi aan t indalen en we hebben een super mooie echo gehad. Helaas geen foto gekregen, omdat de kleine niet stil wilde liggen.

Het was heel raar deze keer de echo, want je ziet nu steeds meer dat het gewoon echt een mens is. Het neusje, hoe die loopt.......we zagen de armen goed bewegen en vooral heel mooi hoe de vingers steeds bewogen. Echt heel langzaam. De ademhalingsoefeningen die de kleine deed. Echt gewoon super gaaf. Maar het mooiste vonden we het hartje. Ze kon heel mooi de 4 hartkamers laten zien. Dat hebben we natuurlijk al eens gezien, maar nu zag je zo mooi en regelmatig (gelukkig) de hartkleppen bewegen en gewoon heel duidelijk de 4 hartkamers zien. Oh zo gaaf.

Over 2 weken ga ik weer terug en daarna om de week. En nu is het aftellen.

Liefs Ukkie
(35 weken en 4 dagen)

leuk om te horen dat alles goed gaat en dat het al aan het indallen is. lijkt me heel leuk om zo een echo te zien. het is nu echt aftellen. geniet er nog even van

groetjes wendy 35 + 6 wk

Terug
Bovenaan