Gisteren positief getest en nu zwanger 5.2 weken zwanger van ons 2e wonder!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Gisteren positief getest en nu 5.2 weken zwanger van de 2e.
Ons zoontje is bijna 9 maanden.
Toen hij 3 maanden was werd ik weer zwanger (niet gepland, maar zo gewenst!) en dit geen helaas niet goed, en werd een miskraam bij ongeveer 7 weken.
Nu dus weer zwanger, en we zijn ontzettend blij.
Alleen erg onzeker en bang dat ik weer een miskraam zal krijgen.. :-(
Ik weet dat je er niet veel aan moet denken, maar toch blijft t door je hoofd spoken.

Wie is er nog meer zwanger, en ook zo ongeveer 5.2 weken zwanger?

Liefs Janet

Hoi Janet,

Ja ik ben ook 6 weken zwanger en onze zoon is nu bijna 10 maanden.
Het wordt ons tweede kindje.
We waren er erg van onder de indruk, want waren helemaal niet bezig met een tweede. We zijn nog zo aan t genieten van ons eerste kindje. Zo heerlijk!!!
Maar dan nu weer zwanger en ook erg gewenst hoor!!!!
Wel erg misselijk smorgens, had ik ook bij de eerste, en erg moe!!!!
Het word vast weer een jongen hahahahhahahaha.
Ik heb begin april een intake bij de verloskundige en daarna wordt er een echo gemaakt. Dan is het dus echt helemaal waar en zichtbaar voor ons. We geloven het bijna niet!!! Zo bijzonder!!!
Hoe oud zijn jullie?
Ik ben 27 jaar(in mei 28) en mijn vriend is 26 jaar.

Groetjes Kim

Hoi Kim,

Onvoorstelbaar gewoon hè dat je zwanger bent!
Zodra je de echo hebt gezien en weet dat alles goed is stelt het ook al wel weer meer gerust, en is het zekerder weer he?!
Ik heb helaas een miskraam gehad in Oktober vorig jaar, dus zit daar erg mee in mijn hoofd te malen, erg bang dat het weer zal gebeuren..
Wanneer ben je uigerekend ongeveer?
Ik denk dat ik 5.2 weken zwanger ben, maar weet ik niet helemaal zeker omdat ik niet zeker weet wanneer ik ongesteld was, maargoed ik ga er vanuit dat de eerste dag van mijn laatste menstruatie maandag 18 februari was.

Ik ben trouwens 24 en mijn vriend is 30. Ons zoontje Jurian is 8 maanden, word 6 april 9 maanden.

Leuk om een btje contacten te hebben met mensen die t zelfde hebben !! :)

Janet

Terug
Bovenaan