Gisteren positief getest nu 5.2 weken zwanger van onze 2e! wie ook zwanger van de 2?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Gisteren positief getest en nu 5.2 weken zwanger van de 2e.
Ons zoontje Jurian  is bijna 9 maanden.
Toen hij 3 maanden was werd ik weer zwanger (niet gepland, maar zo gewenst!) en dit geen helaas niet goed, en werd een miskraam bij ongeveer 7 weken.
Nu dus weer zwanger, en we zijn ontzettend blij.
Alleen erg onzeker en bang dat ik weer een miskraam zal krijgen.. :-(
Ik weet dat je er niet veel aan moet denken, maar toch blijft t door je hoofd spoken.
9 april een echo om te kijken als alles goed zit.

Wie is er nog meer zwanger, en ook zo ongeveer 5.2 weken zwanger?

Liefs Janet
Mv Jurian 6-07-2007

Hoi Janet,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik zelf ben ook in verwachting alleen ben ik iets verder als jij.. veel verder
Ik ben nu 21 weken in verwachting van de 2de... en het mooiste is is dat we weten dat we een meisje krijgen
Dus onze zoon van nu 9 maanden krijgt er over 5 maanden een zusje bij

Geniet er van !!!

Dikke knuffel
Jolanda
mama van Kyano Owen 12-6-2007
en uitgerekend van de 2de op 5-8-2008

Gefeliciteerd!
Ook al ben je onzeker probeer er maar van te genieten hoor, positief denken helpt, daar ben ik van overtuigd!
Onze dochter is bijna 9 maanden en ik krijg ook af en toe wel weer de kriebels, helaas zijn wij aangewezen op ICSI en zal het bij ons niet spontaan gaan, we gaan het wel proberen (de wonderen zijn de wereld nog niet uit) en ik denk niet dat het nog lang duurt voor wij weer een poging gaan wagen.

Groetjes Caatje.

gefeliciteerd met je zwnagerschap
geniet er maar lekker van. heb er vertrouwen in!!

zelf ben ik nu 11+3 weken zwanger van de 2e
lorena is net 8 maanden. en wij zijn er ook super blij mee!!

liefs wendy
mv lorena 17-7-07
11+3 wk 11-10-08

gefeliciteerd!!!!!!

ik ben ruim 6 weekjes zwanger van ons derde kindje, onze jongste dochter is net 9maanden. ik ben weer erg benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen.

groetjes janneke

Ik hoor hier (nog) niet thuis, maar hoop dat hier snel verandering in komt! Onze kleine meid is bijna 9 maandjes oud en wij gaan nu voor een broertje of zusje. Het heeft eventjes geduurd voordat ik zwanger was van ons dochtertje (ruim een jaar) dus het zou nu wel een goeie grap zijn als het nu wel in een keer raak zou zijn (zouden we wel heeeeel erg leuk vinden!!!!)

Geniet van jullie zwangerschap, dames!

Liefs, Linda

Gefeliciteerd meiden!!!!!

Ik moet er zelf nog niet echt aan denken maar het blijft heel bijzonder.
Hoop dat jullie een goeie zwangerschap hebben.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan