Gisteren positief testen en vanmorgen negatief

<p>Hoi allemaal, Gisteren heb ik licht positief getest met de Kruidvat test 2v5. Als het negatief is blijft ie altijd omo wit en ik zag gisteren een duidelijke streep, hoefde niet te turen of hem in het licht te houden. Binnen de afleestijd! Zelfs op de foto zie je het:  https://ibb.co/GktgWFx Alleen vanmorgen op de 2v5 was niks te zien. Pff wat een tegenvaller.. iemand een positief verhaal hierbij of een ervaring? Geen idee hoeveel dpo ik ben.. </p>
 
Ik heb vaker gehoord dat de kruidvat testen niet zo geweldig zijn. Misschien kun je het nog eens proberen met een test van de action of misschien clear blue?
 
Ik vind inderdaad de action testen het fijnst. Dus ik zou er zeker nog eentje doen van de action. Bij de action hoefde ik ook geen ochtendurine te gebruiken om super positief te worden. Dat verschilt uiteraard per persoo
 
Dank voor jullie reacties. Ik las juist overal dat Kv 2v5 zo goed waren en heb normaal altijd als het negatief is omo witte testen. Nu heb ik early's van de action gehaald vandaag en net geprobeerd en was het negatief. Morgenvroeg weer proberen en anders is het maar wachten op de menstruatie.
 
Terug
Bovenaan