Gisteren punctie gehad voor IVF nr. 4

Hallo dames....

Voor degene die mij niet kennen, ik ben 28 jaar en al meer dan 5 jaar bezig met het zwanger worden helaas zonder succes vanwege endometriose.

Ik was een tijdje geleden erg actief op deze forum maar heb na mijn 3e misluke ivf poging afstand genomen....en op het moment zie ik velen nieuwe gezichten.

Gisteren heb ik mijn punctie gehad  voor de 4 poging, Ik had best wel veel eiblaasjes maar helaas zijn daar maar 3 eitjes uitgekomen (wat een tegenvaller!!)
Nu dus maar afwachten of er bevruchtingen  plaatsvinden  en dan verwacht ik de terugplaatsing as. dinsdag.

Dus keep yr fingers crossed en jullie ook heel veel succes!

he meissie, laten we hopen dat er 1 goede bij zit!!!
je hebt   tenslotte maar 1 goed eitje en 1 goed zaadje nodig he!!
maar ja dat klinkt heel gemakkelijk maar dat is echt niet!! ik weet het,
nou meissie heel veel succes, ik ga voor je duimen,
 dikke knuffel wendy

Hallo,
Ik heb dinsdag mijn punctie gehad. Ik had 3 kleine en twee groote eiblaasjes.
Helaas waren alleen de twee grote goed genoeg. Van die twee is er maar een bevrucht en die is gisteren teruggeplaatst.
Wat een spannende tijd he!
Ik hoop dat er voor jou ook 1 a 2 mooie embryo's onstaan.
Heel veel succes. Het afwachten is echt het ergste he!
Groetjes Denise

hallo lieve FF

als ik me niet vergis heb je vandaag je terugplaatsing gehad, hoop ik! Ik hoop dat alles goed is gegaan en je over 2 weken heel goed nieuws te vertellen hebt. Kan me heel goed voorstellen dat je even afstand hebt genomen van dit forum, na je 3 mislukte ivf pogingen.

sterkte meid, ik denk aan je!

Liefs indy (4 jaar bezig, 7 iui's en 3 mislukte ivf's)

Heej FF,

Hoe is het nu? Heb je al bericht of er een bevruchting is?? Ik hoop het zo voor je meid. Enne logisch hoor dat je afstand neemt. Ik merk zelf dat ik dat ook regelmatig doe.. probeer het dan wel weer maar kan niet altijd mijn ei meer kwijt.
Ik duim voor je dat er een terugplaatsing is en dat je over een week of twee eindelijk mooi nieuws hebt voor ons.

Heel veel succes weer.

Dikke knuffel Scorpy

Terug
Bovenaan