gisteren punctie gehad

Hey iedereen,

hier weer even een update. Ben een tijdje afwezig geweest omdat ik toch niks te vertellen had.
Gisteren heb ik dus een eicelpunctie gehad en ik moet zeggen dat de pick-up zelf reuze is meegevallen. Ze hebben me lekker laten slapen dus daar heb ik zelf niet veel van meegekregen. Toen ze me weer wakker maakten konden ze me vertellen dat ze 15 eitjes hadden "opgepikt"!
Eenmaal terug op mijn kamertje begon ik toch wel last te krijgen van mijn buik. Ik vind het een heel rare pijn. Hij zit zo niet op de plaats waar dat ik het zou verwachten. Maar in ieder geval ik heb er vandaag ook nog flink last van. Ik mocht wel iets nemen tegen de pijn maar ik vind niet dat dat me geholpen heeft.
Vandaag mocht ik om 11 u bellen naar de IVF-analisten voor de resultaten. Er waren 15 eitjes. 9 eitjes hebben ze bevrucht via IVF waarvan 7 embryo's zijn gegroeid. De andere 6 hebben ze bevrucht via ICSI en daar zijn 2 emmy's van gekomen!
Ik weet niet wat als een goede score genomen wordt maar ik vind dit toch echt wel super! Ik voel me meteen mama van die 9 kleine emmy's.
Morgen heb ik nog even een controle en als alles goed is heb ik zaterdag een terugplaatsing! Dus duimen maar!!!

Lieve groetjes Caroline

Wat een super score zeg! En dat je gelijk door kunt met IVF dat is ook super.
Ben je onder narcose geweest voor de punctie? Wel fijn dat dat kan zeg. Ik zie er nl als een berg tegenop.

Ik heb mijn laatste IUI gehad NOD is maandag. Morgen vast voor wat onderzoeken naar het UMCG voor IVF.

Liefs Libelle

hoi caroline,

wow...onwijs hoor,
je hebt een super resultaat.
hoeveel embryo's laat je zaterdag terug plaatsen??
ik heb zaterdag mijn puctie voor de 1ste IVF.
blij te horen dat de punctie zelf bij jouw  mee viel!
véél suxes met de terug plaatsing.
hoop volgende week naast je op het wachtbankje plaats te kunnen nemen.

groetjes, jana.

hoi hoi,

mooie score!
hartstikke fijn zeg!
succes voor zaterdag! en daarna lekker op het bankje.
ik ga met je mee op het bankje! Morgenvroeg zet ik mijn pregnyl en dan is zaterdag mijn eisprong. Dan is er weer werk aan de winkel voor ons...

Liefs,
mama Peet

Hoi Caroline,

Wauw, super spannend, succes vandaag!!!!
Ik heb mogelijk maandag de terugplaatsing, morgenochtend worden we gebeld of er bevruchting heeft plaatsgevonden, we hebben 10 eitjes, dus ik heb goede hoop van wel.

Spuit jij ook nog Pregnyl na de punctie? ik moet nog 2 spuiten zetten (1 op dag punctie, en dag om de dag).

Stella

PS. sta je al op de IVF lijst? misschien leuk om je erbij te zetten (zie item 'nieuwe ivf lijst')

hoi caroline,

hoe is je terugplaatsing gegaan zaterdag??
heb je er 1 of 2 terug laten plaatsen??
was het te doen??

wat een vragen van mijn kant.....
ik hoop met je mee op een goede uitslag over 2week.
groetjes, jana.

Hey iedereen,

bedankt voor jullie lieve reacties! Wij zitten nu lekker op het wachtebankje! De spanning groeit met de dag! Ik begin hier en daar ook al iets te voelen maar dat is misschien maar psychologisch!

Om op de vragen van vlinderjana te antwoorden!
De terugplaatsing viel reuze mee! Als je je goed ontspant voel je daar dus echt niks van! Het is het zelfde als bij IUI! De punctie is eigenlijk het ergste van heel het verhaal.
Het is mijn eerste IVF poging en dan is bij ons bij wet verplicht dat er maar één embryo wordt terug geplaatst!
Duimen dus maar! En natuurlijk voor iedereen in de ww!!!

Liefs Caroline

Terug
Bovenaan