gisteren, vanacht en vandaag, om de 2 uur borstvoeding, en veel huilen tussendoor..

A

Anoniem

Guest
de titel zegt het al.
onze zoon is bijna 10 week en gisteren en vandaag is het een rommeltje!! elke 2 uur voeden, weinig slapen en heel zielig huilen. Sven is onze 3e.de oudste 2 zijn 8 en 6. Sven is de eerste die borstvoeding krijgt. ook kan ik hem alleen troosten, hij schreeuwd bij mijn man heel erg hard als hij huilt. hij was altijd een heel tevreden mannetje, maar nu word ik wat onzeker. ik heb vandaag flesvoeding gekocht en vanavond krijgt hij daar zijn eerste flesje van. ik hou het niet vol om elk 2 uur te voeden. zijn er meer die afbouwen??

Groetjes Tamara

Dit zijn denk ik gewoon regeldagen. Omdat babies groter worden hebben ze meer voeding nodig. En dat `regelen ´ze zelf met de regeldagen. Omdat de vraag groter word, word vanzelf het aanbod ook groter. Alleen moet je dit wel een paar dagen de tijd geven.

Ik snap dat het even heel zwaar is, maar over een paar dagen is het weer voorbij! En je hebt het al zo goed volgehouden tot nu!!!!

Ik heb het afgelopen week ook heel zwaar gehad. Mijn dochtertje lag met een ernstige buikgriep in het ziekenhuis en dronk heel slecht aan de borst. Dus na iedere voeding, die al een half uur duurde, moest ik ook nog zon 80 cc zien na te kolven. En dat dus om de drie uur! Dus ik was net klaar met kolven, en dan had ik nog een half uur, en dan moest ze weer aan de borst. Ik weet hoe zwaar het is, en hoe moeilijk het vol te houden is. Maar het komt allemaal weer goed.

Heej Tamara!

Ik vroeg me al af hoe het met je ging! Kom je anders ook naar het nieuwe forum? Daar reageren veel meer mensen en is erg gezellig! ben je trouwens weer helemaal opgeknapt van je zwangerschap?

Hey,

Niet opgeven heh!
Dit gaat over!!!
Inderdaad een regeldag, soms zijn dat net iets meer dagen dan 1, maar het blijft heus niet zo dat je iedere dag om de 2 uur moet voeden!
Dat is frutrerend als het moet, maar het is zo goed voor je kindje om door te gaan!

Succes hoor!!
quote: tamara8 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2007 17:10:31'));

de titel zegt het al.
onze zoon is bijna 10 week en gisteren en vandaag is het een rommeltje!! elke 2 uur voeden, weinig slapen en heel zielig huilen. Sven is onze 3e.de oudste 2 zijn 8 en 6. Sven is de eerste die borstvoeding krijgt. ook kan ik hem alleen troosten, hij schreeuwd bij mijn man heel erg hard als hij huilt. hij was altijd een heel tevreden mannetje, maar nu word ik wat onzeker. ik heb vandaag flesvoeding gekocht en vanavond krijgt hij daar zijn eerste flesje van. ik hou het niet vol om elk 2 uur te voeden. zijn er meer die afbouwen??

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

hoe is het nu met je zoontje?
Ik had vorige week al geprobeerd een berichtje te schrijven, maar kreeg hem maar niet geplaatst.
Hopelijk is het   bij een paar dagen gebleven.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan