gisteren vk geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi dames
ik heb gisteren weer een controle gehad.
Alles was in orde ze hebben ook mijn ijzer geprikt en bloeddruk was prima en hartje van baby ook.
Nu krijg ik wel een beetje extra conrole want de baby was iets te klein voor de leeftijd ben nu 31 weken zwanger en kwa groei lag het iets onder het gemiddelde.
Ik hoef nog geen echo volgens de vk maar moet nu over 2 weken weer terug komen ze willen de groei toch wel in de gaten houden dus wie weet krijg ik dan nog wel een echo over 2 weken zou ik niet erg vinden hahah.
En kwa buik was het niet erg dat ik nog niet zo heel dik ben baby ligt tegen mijn rug aan heel diep in me buik en de ligging was ook al goed hoofd omlaag en billen omhoog.
Maar moet wel beetje rustig aan doen werk nog steeds over de 30 uur in de verzorging best pittig maar voel me goed maar eind van de dag wel zere buik dus nu ga ik maar paar uurtjes minder werken nog 3 en halve week dan verlof heerlijk.
groetjes nelly

Nog even en je verlof begint, fijn. Zoals ik dat hoor ben je er ook lekker aan toe. 30 uur in de verzorging is toch veel. Dus je gaat nu al wat minder uurtjes weken.

Goed zo, luister naar je lichaam. Dan groeit je kleine vanzelf bij. Misschien maakt ie nog wel een groeispurtje

liefs
talke

Terug
Bovenaan