Gisteren weer een echo gehad en bij de Gyn, geweest

mamavan8kids

New member
Gisterenochtend mochten we weer naar het zkh naar de Gyn. Weer een paar mooie echo foto`s meegekregen waar onze kleine spruit op stond. De Gyn. merkte al wel weer dat mijn buik erg onrustig was. Vaak harde buiken weer. Hij vroeg dus of ik nog werkte. We hebben een eigen zaak dus ik vertelde dat ik al wel heel wat minder deed. Hij zei toen dat als ik voor een werkgever had gewerkt hij onmiddelijk had gezegd stoppen. Maar goed omdat je een eigen zaak hebt en je eigen tempo kan bepalen en ik ook nog een paar kindjes heb thuis lopen wat misschien nog wel wat zwaarder is laat hij me op me eigen tempo gewoon werken als het maar niet te veel is.
Ik moet wel goed naar me lichaam luisteren en als ik ook maar iets voel wat ik niet vertrouw dan moet ik komen. Hij is bang dat mijn baarmoedermond toch gaat inkorten door die onrustige buik. En gezien ik heel snel beval willen we geen risico lopen. Liever een keer te veel in het zkh laten kijken dan een keer te weinig en ze niks meer kunnen doen.
 
Tja, lijkt me ook heel moeilijk hoor om rustig aan te doen, ook al is het beter voor jezelf en je kindje.

En wat je zelf ook al zegt, je lichaam geeft het zelf als het genoeg is.

Take it easy!


 
Wat vervelend voor je joh! Tja, soms is rustiger aan doen niet altijd een optie he? Je kinderen moeten toch verzorgd en jullie eigen zaak moet ook blijven draaien. Lastig hoor! Ik hoop dat je snel een balans kunt vinden, waar je je zwangerschap op een veilige manier kunt uitzingen. Sterkte!
Liefs,
Mar
 
Ow meid,

Das spannend! Doe rustig aan ok?!
Fijn dat alles tot zover goed gaat!

P.s: zo te lezen heb jij heel wat bevalervaring:

Ik ben soms een beetje angstig aan het worden, kan je mij geruststellen?
 
Terug
Bovenaan