gisteren zk gebeld zag het even niet meer zitten

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik zag het even niet meer zitten ben weer ongi en het idee dat ik pas volgend jaar augustus mocht komen
heb ik gisteren even gebeld en kreeg een andere gyn aan de telefoon hij heeft me weer even moet in gesproken Wij zijn in maart 2005 bezig en ze kunnen niks vinden en hij zegt dat de kans om  natuurlijk zwanger   raken net zoveel slaging heeft als met insemenatie
Alleen ik had even zo iets van waarom lukt het dan niet. Ik zei dat het voor mij gevoel oneindigt lijkt augustus   2007 en dat je nergens aan vast kunt pakken gewoon het idee hoor
Nu mag ik in Maart even bellen hoe alles gaat en in mei terug komen en kijken wat ze dan kunnen doen.( Hoop dat het niet nodig is) Maar hij heeft me wel weer moet in gesproken en ik kan er weer even tegen aan.

Veel succes iedereen

Hoi!

Wij moesten officieel ook nog wegblijven van de gyn... Zijn nu 2 jaar bezig en in principe doen ze pas iets na 3 jaar onverklaarbare onvruchtbaarheid zei hij.

Hij zei ook dat ze niet roomser wilden zijn dan de paus, dus dat we konden bellen als het niet meer ging.

Ik ben dus in oktober naar de huisarts gegaan voor weer een verwijzing. De huisarts zei me toen ook dat als mijn gyn (nog) niet mee wilde werken ik een verwijzing voor een ander ziekenhuis zou krijgen.
De gyn werkte gelukkig wel mee en vorige week heb ik de 1e IUI gehad.

Meid wat ik je wil zeggen is dat als je je er niet goed bij voelt, probeer het dan ergens anders ofzo...

Liefs Bloempje

Hoi Lily,

Wat vervelend dat jullie zo weg zijn gestuurd. Volgend jaar aug. is wel ERG lang hoor.
Jullie zijn nu al meer dan 1,5 jaar bezig. Normaal gesproken krijg je na een jaar proberen alle onderzoeken en eventueel behandelingen.
Sommige zh hebben zo'n raar lang beleid, dan willen ze pas met IUI/IVF gaan starten als je al heeeeeeel lang aan het tobben bent (2 á 3 jaar). Alsof het allemaal nog niet lang genoeg duurt.
Ik zou als ik jou was er flink achteraan zitten om eerder te komen of info aanvragen bij een ander zh. Want dit lange wachten is echt niet nodig hoor. Het zijn maar heel weinig zh die zo'n lang beleid hebben. Je kan als je wilt/kan zo overstappen naar een ander zh.

Succes verder

Kruimel

Terug
Bovenaan