@ gjs en zijn mama

A

Anoniem

Guest
Lieve, lieve Gijs

Ik wil je even een hele fijne dag wensen morgen, voor het eerst naar de grote school.
Spannend hoor, waarschijnlijk moet je eerst even wennen maar het komt allemaal goed.
En als je denkt wat doet mijn mama toch raar, ze moet je een beetje meer gaan loslaten en dat is niet makkelijk. Dus wees morgen een beetje extra lief voor je mama?

Laat je even weten hoe het is geweest.
Liefs sandra en een dikke kus van Nick en Tess

Jaja, spijker op z'n kop Sandra...... Was dat loslaten maar wat makkelijker he? Maar ik ben vooral heel erg trots op die kleine vent. En natuurlijk gaat het gewoon goed, hij vindt het zó leuk!!

Vandaag was zijn verjaardag en al is het nu dan de 4e keer, het blijft zó bijzonder. Ik beleef in ieder geval die dag van de bevalling weer helemaal opnieuw en Gijs krijgt te pas en te onpas kusjes en knuffels van zijn mama haha, gék wordt ie ervan. Dus om hem niet de hele dag op te zadelen met zo'n rare moeder, heb ik vandaag eindeloos veel Croco Loco en Huisje Boompje Beestje gespeeld, voorgelezen, gefietst en zijn we pannenkoeken gaan eten met z'n viertjes. Morgen kan wat mij betreft eigenlijk alleen maar meevallen (maar ik sta hoogstwaarschijnlijk helemaal vooraan het hek om kwart voor 3 hahaha).

Lief dat je aan me denkt......... je weet hoe het voelt he?
Liefs Susan
ps hyves is al eindeloos aan het uploaden, dus foto's volgen nog iig in de smoelenparade

Lieve Gijs,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Alweer 4 jaar, dus naar school!!!
Ik weet zeker dat je het heel leuk gaat vinden en een heleboel leuke dingen gaat leren!

Heel veel plezier!

Groetjes van Cissy en Fabio

Gijs, nog op de valreep gefeliciteerd! En veel plezier morgen!
Susan...sterkte!
Liefs Nelleke

lieve Susan en Gijs,

heel veel plezier morgen!!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan