Glennis Grace kust Erikjan!

Wij waren op de 9maandenbeurs. Was trouwens leuk, ik vond de huishoudbeurs een stuk minder.... En de treinreis er heen was rampzalig. Wat is de NS overigens kind(erwagen)onvriendelijk!

Maar daar was Glennis Grace ook, wist ik veel, ik stond toevallig shampoo te kopen bij een stand naast het podium. Maar toen mochten de kindjes met haar dansen. Erikjan wilde wel dansen, echt geweldig hand in hand met haar. En op het einden kreeg hij een kus van haar!!!!
Je kan het zien! Op negenmaandenbeurs.nl Ergens een bruin vlakje met impressie eertste beursdag, een youtube filmpje, dat ventje met die gestreepte trui is Erikjan...!!!!

Janine

Wat leuk! Erikjan is echt een mooi ventje; stoer met z'n stekeltjes!

Het is me weer niet gelukt om naar de negenmaandenbeurs te gaan. We hebben familiebezoek dit weekend, dus... Jammer hoor, ik wil altijd nog eens gaan. Maar ja, onze jongste, Mika, zal al weer meer dan een jaar zijn als het dit najaar weer georganiseerd wordt. De leukste babyaanbiedingen en nieuwtjes zijn dan al niet zo interessant meer...

Ach, ik hoop dat het bij m'n zus nog een keertje lukt om zwanger te worden (gaat niet zonder dokteren) en wie weet ga ik dan met haar een keertje!

Het is inderdaad iets dat je een keer moet doen, maar volgens mij heb je het dan ook gezien. Ik ging vcoor de Nijntje spullen. Erikjan vind die helemaal leuk, en aangezien we een nieuwe badkamer kregen vond ik een set nijntje badprodukten van dermocare en de tas wel leuk. En helaas kon je dat niet gewoon in een winkel komen, wel een paar, maar niet de hele set. En die nijntje beurstas is natuurlijk leuk voor de zwemspullen! Ach dan koop je nog dit en dat..... Dus het moet zeker niet ieder jaar!

Janine

Terug
Bovenaan