Glijbaan dreumes

Wij hebben een kleintje gekocht toen onze dochter 1,5 was, voornamelijk omdat hij binnen staat (geen tuin) en ik het fijn vond als ze er zelf zonder gevaar/toezicht op en af kon. Ze is nu 2,5 en gaat er nog elke dag vanaf ondanks dat het echt een mini is.
(het is zo'n gifgroene dino met een soort van gat/huisje eronder, bij bol.com)

Hier voor de 1e verjaardag de kleine van little tikes. Nu voor de 2e verjaardag de hoge, maar dit keer van marktplaats. Hij is wel wat klein voor de kleine, als hij zit dan zijn zn voeten alweer bijna op de grond. We hebben wel een bovengemiddeld kind, maar hij speelt er nog volop mee. Ik vond het héérlijk dat hij er zelf op kon en niet zo hoog kon vallen.

Ik zou beginnen mrt kleintje. Gister bij action zag ik kleintjes staan voor 18 euro geloof ik. Als ze er niet nee speelt of snel te groot is is get niet zonde van het geld

Wij hebben een grote van little tikes gekocht voor onze dochter toen ze 1,5 was. We hebben deze via mp gekocht. Vandaag dag 1 kan ze zelf op de glijbaan klimmen. De eerste zomer deed ik nog kussens onder de glijbaan, maar daarna niet meer.

Hier was de kleine geen succes, ze hield haar benen gestrekt en zo was er dus niet echt een glij effect. Snel ingewisseld voor een grote en hoewel iets meer risico ging het al snel heel goed. Overigens beide van mp gehaald en die kleine heb ik voor dezelfde prijs doorverkocht als dat ik m had gekocht haha. Vriendin van me heeft die kleine in een badje laten iitkomen vorige zomer en dat vonden de kids dan wel weer superleuk, ook al is t een miniglijbaan.

Wij hebben een mini van little tikes en een hogere ondertussen. Kids zijn 3.5 en 22 maanden oud. Ze gaan allebei nog van de kleine hoor, het is idd ideaal dat ze daar zonder toezicht zelf op kun klimmen. Gelijk zo'n hoge is best heftig..

Thnx! Dus als ii het zo lees is het vooral een beetje afhankelijk van of ik er elke keer bij wil gaan staan of niet ?
Misschien ga ik dan toch voor een tussenmaatje die zijn er ook ?

Terug
Bovenaan