Glijbaan zwembad

<p>Hoi allemaal</p><p> </p><p>Misschien een stomme vraag, maar vanaf wanneer zijn jullie voor het eerst met je kindje van de grote, lange glijbaan afgegaan in het zwembad? </p><p> </p><p>Manlief wilt dit graag met onze meid doen, maar ik vind het nogal eng. De glijbaan is lang, heeft allerlei kleuren waar je bij wijze van koppijn krijgt. Ik ben bang dat dit teveel voor haar is, alsook dat hij te hard met haar gaat en er iets gebeurd als ze er uit komen. Ook al beloofd hij dat hij niet te hard zal gaan, ik vind het erg spannend. </p><p> </p><p>Ze wordt volgende week 1 jaar. </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!</p>
 
Ligt een beetje aan hoe heftig de glijbaan is. Ik ben voor het eerst gegaan toen ze bijna 2  was, maar niet in alle zwembaden. Sommigen zijn gewoon heel steil of je plonst daarna kopje onder in het diepe water. 
Let ook goed op of er geen bord bij staat met minimale leeftijd, soms staat dat erbij en dan mag het niet eens.
Eerlijk gezegd klinkt het heel leuk, maar vind ik het voor zo'n ukje niet nodig. Je man vindt het waarschijnlijk erg leuk, maar je kindje doe je er denk ik weinig plezier mee.
En als je man het perse wil, doe je het gewoon en als het daarna huilen is, is het duidelijk toch?? Ze krijgt er niks van, maar persoonlijk zou ik het gewoon nog niet doen
 
Wij zijn toen onze dochter 11.5 maand was met haar van de wildwaterbaan in CenterParcs gegaan. Zij had een zwemvest om. Ze vond het prachtig, ook als ze per ongeluk toch ff onder water kwam. En het personeel dat toezicht hield vond het ook gewoon goed. 
Zou dus wel iets van een zwemvestje omdoen en niet zo met haar van de glijbaan gaan. 
 
Uhm denk rond 8 maanden. Nu is ie 2 en gaat zelfs mee op de wildwaterbanen. Geweldig vind ie het. Mijn man wou het graag. Gewoon gekeken hie de kleine er op reageerde. Die vond het geweldig. En ja ik vond het spannend maar vertrouwde me man.
 
Terug
Bovenaan