Glijmiddel, mag dat?????

Hallo meiden,

Ik heb een vraagje....na en soms tijdens mijn eisprong ben ik wat "droog" tijdens de sex. Nu hebben we af en toe glijmiddel gebruikt. Mag dit en is dit wel bevoordelijk voor de bevruchting of "glijden" de zaadjes dan terug en kunnen ze niet de goede richting op???

Tevens als je dan zwanger bent...mag je dan nog steeds glijmiddel gebruiken of niet?

Hoor van jullie dames!

Liefs...........

Hoi hoi,

Ja daar was ik ook benieuwd naar.
Wij gebruiken zelf ook glijmiddel soms (van die extra opwindende die warm wordt ) en daarop staat dat er GEEN zaaddodende middelen inzitten. Dus ik was er ook wel benieuwd naar of hier meer mensen ervaring dan wel kennis van hebben.

Liefs,
Con

ik heb gelezen dat er een onderzoek is gedaan naar het gebruik van glijmiddel en het zou wel effect hebben op de beweeglijkheid van het sperma. Het is wel een amerikaans onderzoek en zijn alleen amerikaanse glijmiddelen getest en daarnaast weten ze nog niet welke stoffen precies het verlammende effect hebben. Om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik  het dus niet te veel gebruiken.

Groetjes, Jojopee

Wij gebruiken ook regelmatig glijmiddel, alleen rond m'n eisprong gebruiken we dan glijmiddel van PreSeed. Dit zou volgens onderzoek (gelezen op internet)  de minste belemmeringen opleveren voor de zaadjes. Het is wel duur (ong. 20,00 voor 6 pipetjes) maar als je niet 1 pipetje per keer gebruikt kan je er dus best lang mee doen. Ikzelf verbruik ongeveer 1 pipetje per maand.

Succes met zwanger worden!

Cath

hoi dames ik zelf gebruikte ook preesed goed spul maar je moet het wel goed gebruiken. zoals de gebruiks aanwijzing het aan geeft 1keer gebruiken en niet over meerdere malen verdelen er moet genoeg in de vagina holte zijn dat als je opgewonden raakt   je baarmoedermondt het op kan zuigen en de zwemmmers er gebruik van kunnen maken.

groetjes ik ben zwanger geraakt na 11maanden aankloten en heb de laatste maand preeseed gebruikt en ben toen aan geteld en ik zeg zelf dat dat bij mij de doorslag heeft gegeven     groetjes iris

Terug
Bovenaan