glijmiddel

Hallo allemaal,

Deze week is onze klus week, nou wil ik eventueel sensilube gaan gebruiken, (glijmiddel is dat) maar mag dat wel ivm de zaadcellen enzo,
Op de website van het product staat dat het geen zaaddodend middel is maar kan het kwaad en kun je het zonder gevaar gebruiken?
Wie weet hier iets over ...of heeft iemand hier ervaring mee?

hoop op snelle reactie!!

alvast bedankt,
Merel

Tja, ik gebruik altijd die van het kruitvat en heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat het kwaad zou kunnen. Zal toch niet, het is toch geen voorbehoedmiddel. En er staat nergens dat het zaaddodend is. Ik zou er ook wel wat meer over willen weten, wie helpt ons?

Spuug is schadelijker dan glijmiddel hoor! Sensilube is zeer geschikt omdat het op waterbasis is, en het werkt ook wel, maar mijn ervaring is dat het ook vrij snel weer indroogt waardoor je weer terug bij af bent.
Misschien langer voorspel? (ik hoop niet dat dit een vervelende opmerking is, aangezien ik de oorzaak van je droogheid niet ken)
Succes met klussen!

Grtz Muty

In spuug zitten heeeeeel veel bacterien. Als je een goede zuurtegraad hebt zal de schadelijkheid wel meevallen. Heb nog nooit glijmiddel gebruikt, maar als het niet in de bijsluiter staat kan je toch bellen met sensulibe?

Een beetje voorspel kan inderdaad wonderen doen (vooral lekker lang zoenen), maar voor sommigen is dit ook geen oplossing.

Ja dat is allemaal wel leuk opgemerkt maar met dat voorspel zit het echt wel goed bij ons. Het probleem is dat ik klein en hij groot is. Dat past dus niet en dat is zonder glijmiddel heel pijnlijk voor allebei. Ik denk dat we het maar gewoon met blijven doen, andes had er toch wel iets over in de gebruiksaanwijzing gestaan?

Hoi allemaal,

Alvast bedankt voor jullie reacties, ik vind het fijn dat jullie zo eerlijk hierop reageren, doet een mens goed,

Ik denk dat ik inderdaad maar ff bel en als het goed is het dan eventueel ga gebruiken.
Ik heb het niet altijd nodig meestal niet maar soms dan is het wel fijn om het te gebruiken kan ook aan stress ofzo.

Het is vaak alleen maar in het begin nodig en als we eenmaal bezig zijn dan komt het allemaal vanzelf opgang,dus dat is prettig!! dat was een antwoord op jouw vraag Muty, hebben het dus niet de hele tijd nodig meer de eerste paar seconden en dan is het verder prima, gelukkig!

Een voorspel langer laten duren is inderdaad ook de natuurlijkste manier maar soms heb je daar geen zin in en wil je liever meteen beginnen met vrijen omdat je daar dan wel zin in hebt dus zoals ik al zei na die eerste paar seconden met sensilube komt gelukkig "het proces" vanzelf op gang.

Als ik heb gebeld dan laat ik het nog wel weten oke?

nogmaals bedankt en tot schrijfs
groetjes: Merel

Terug
Bovenaan