glijmiddel

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Misschien een stomme vraag, maar wij zijn ook al een poos bezig om zwanger te worden. Nou is het probleem dat de gemeenschap op de juiste dagen niet altijd vlotjes verloopt omdat ik nog niet goed genoeg in de stemming ben.
Gebruikt er iemand van jullie wel eens glijmiddel? Wat natuurlijk niet zaaddodend werkt? Wat is / zijn goede merken?
Bedankt voor jullie reactie's.
Groetjes José

Hoi!
Wij gebruiken geen glijmiddel, maar doen ons best om bij beiden zin te maken, want dat hebben we natuurlijk ook niet altijd op de goede dagen. Misschien een stom idee, maar misschien hebben jullie wat aan een ander hulpmiddel, waar je zin door krijgt? Dan moet je eens bij een sexshop kijken ofzo. En als we echt totaal helemaal geen zin hebben, doen we het niet, want op die manier wil ik eigenlijk niet zwanger worden.

Hoi,

Zelf gebruik ik geen glijmiddel maar gewoon een beetje spuug. Het klikt niet zo fris maarja.. als je na gaat wat je allemaal doet tussen de lakens kan dit er ook nog wel bij hahaha.
Succes!

Ik heb wel eens glijmiddel gebruikt,na de bevalling van de eerste lukte het mij soms ook niet zo goed, het werkt goed neits mis mee en ook niet gek!

Ik zou sensilube aanraden kan je gewoon bij de etos kopen.
Is als 1 van de beste aangeschreven.

Succes sil

Terug
Bovenaan