Glijmiddel

hoi
ik lees net bij het onderwerp sex, dat iemand schreef: gebruik na je zw.schap eens glijmiddel...
ik gebruik het nu ook wel vaker eigenlijk(het is geur en smaakloos)
mag het dan eigenlijk niet ofzo?
had er eigenlijk nooit zo bij nagedacht oeps...

groetjes van sandy
 
Hoi Sandy,

Alles goed met je? Met mij wel.

Over dat glijmiddel als wij het doen (met de nadruk op ' als') dan gebruiken we ook glijmiddel anders is het helemaal niet te doen. Volgens mij kan het geen kwaad. Als het smaak en geurloos is dan is het volgens mij niet schadelijk. Als je in het begin v/d zwangerschap een echo krijgt dan smeren ze op dat staafje soms ook wat glijmiddel dus als men het in het ziekenhuis doet dan zal het wel goed zijn.

Nog even wat anders, heb je je kraamhulp al geregeld? Ik wilde in eerste instantie gewoon een kraamnhulp thuis maar heb nu besloten dat ik na de bevalling naar de Ooievaarsvilla ga (voor het geval mijn vriend niet de hele eerste week bij me kan zijn, dan zou ik in de nacht alleen zijn en dat mag niet heb ik mij laten vertellen). We hebben daar laatst een rondleiding gehad en het zag er erg goed uit. Ik vind het wel een aanrader want je word lekker verzorgd daar.

groetjes, Jane
 
He Sandy,

Je hebt 't een beetje uit z'n verband gelezen, geloof ik. In dat stukje vermeldde de een dat ze nu tijdens de zwangerschap vochtiger is dan normaal en gemeenschap daardoor makkelijker/prettiger verliep, waarop een ander adviseerde om na de zwangerschap dan eens glijmiddel te gebruiken (na, want nu zou ze dat wsl niet nodig hebben). 't Had dus niets met veilig of niet veilig te maken.
 
Wij gebruikten na de zwangerschap ook glijmiddel. Maar weer een andere reden. Namelijk door invloed van hormonen/borstvoeding was ik vrij droog. Na een paar maanden was het niet meer nodig.
 
Terug
Bovenaan