Glimlachen

OKe... ik ben verkocht...verliefd... volslagen totally crazy hoteldebotel van Leigh(30-7)!

Net een uurtje geleden lag ze heerlijk in mijn armen te drinken en te soezen... toen ik tegen haar begon te kletsen begon ze van oor tot oor te lachen naar me!!

Niet één keer...

Niet twéé keer...

Nee ze bleef doorgaan zolang ik tegen haar kletsen bleef!!

Pfff niks statistieken en wetenschappers die zeggen dat dat eigenlijk pas met een week of 6 kan..volgens het Oei ik groei boek (aanradertje) kan het inderdaad soms zelfs al eerder voorkomen...

Ik weet niet wie er nu harder aan het glimlachen was..zij of ik.. want ook ik zat met een smile van oor tot oor...!

Zo klein... zo teer..

en nu al mijn hart gestolen!
 
hihi

wat is moeder zijn toch ongelooflijk he? mijn dochter is al 8 mnd en nog kan ik elke dag wel janken van geluk, hoe druk ik ook met haar ben, hoe vroeg ze ook wakker is, het maakt me allemaal niets uit: dit meisje groot brengen, dat is waar ik het voor doe, dat geeft je zoveel kracht en liefde.

geniet!!!!!!!!!!

gr sandra
 
GEWELDIG HE,geniet ervan want ze zijn zoooooo snel groot en voor je het weet willen ze niet eens meer op schoot!!!!
geniet ervan en een hele gelukkige tijd gewenst.
 
Hoi, wat zul jij enorm blij zijn..hihi,schattig he dat gelach..het is zo enorm tof!!!!!!
Geniet er maar lekker van hoor. Geweldig dat je baby zo blij is bij je dat ze blijft lachen.
 
Terug
Bovenaan