Glitters speciaal voor Dile, maar ook voor iedereen!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dile,

Meid, je bent geweldig! Na een paar lesjes bij die site die je adviseerde mijn ei gevonden, geklust, en jawel hoor vanmiddag heb ik een positieve test in mijn handen!!!!
Daarom speciaal voor jou

Voor de rest van alle meiden hier natuurlijk ook:

Het wordt natuurlijk nu spannend, na twee miskramen ben je niet meer zo zeker dat alles goed gaat lopen, maar ik ga proberen de zorgen een beetje van me af te zetten.
Hoop dat dat gaat lukken!

Groetjes,
Janneke

Hoi janneke

Fantastisch zeg .....gefelicteerd en een fijne en gezonde zwangerschap en denk maar zo .... drie maal is scheepsrecht!!!!

liefs happy

gefeliciteerd hoor! Zie ik je vast ook bij de april moeders (ikke 5 weekjes zwanger)

Hey Janneke,

Proficiat!!! Hoop dat je een hele mooie zwangerschap mag hebben en zonder al te veel zorgen.

Groetjes, Linda

Hoi.

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ga er fijn van genieten he!

x-vlinder

ps via welke site heb je gerekend? Misschien hebben we er wat aan

Hoi Janneke,

Wat leuk meid, gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat het na twee miskramen moeilijk genieten is maar heel goed dat je het probeert. Ik ben blij dat de site geholpen heeft. Ik was zeer aangenaam verrast door je berichtje. Leuk!
Ik heb je sterretjes gevangen dus ik hoop ook snel zwanger te zijn. We gaan weer ons best doen deze maand!
Geniet er van!
xxx

En voor de meiden die het willen weten: de site is fertilityfriend.com.

Hoi hoi,

Gefeliciteerd hoor!!!
wordt spannend voor je zeker na 2 mken, maar probeer toch positief te blijven, weet dat het lastig is!!!
En vooral te genieten, het gaat heel snel!!!
Succes en een hele fijne zwangerschap!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan