Glitterverf

A

Anoniem

Guest
nou ik ben helemaal geinspireerd door al jullie leuke ideeen in mijn kamer verven topic
nou kwam het idee van glitterverf voorbij.. maar waar haal je dat?
ikkon het bij formido niet vinden namelijk, en het leek me wel heel erg gaaf!!
ik heb nou oranje/roze/blauwe vlakken en dan 2 vakken met hartjesbehang met dezelfde kleuren!!! zo gaaf!
nou wil ik sommige effen stukken bewerken met iets leuks waaronder dus 1 met glitterverf.
op 1-tje ga ik wat hartjes uitknippen van het behang en erop plakken en ik heb nog van die mooie vlinders.....
ik hoop dat iemand weet waar je het haalt??
liefs sandra

foto's volgen als de kamer klaar is hoor hihi

hier kun je het gewoon bij de formido halen of de gamma
het is van de histor of flexa je kant en klare maar ook een soort
waarbiuij je glitters toevoegt aan de verf
gewoon even in de winkel vragen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

hoi hoi sandra

wauw dat klinkt wel heel gaaf...

volgens mij wordt het super mooi!!

dus gauw verder met verfen zodat wij het resultaat mogen zien!!!!!

liefs tobi

ps ik zou het gewoon in de winkel bij de balie vragen (praxis, gamma)

Hee Sandra, had je vorige topic ook gelezen en heb toen niet gerageerd. Je idee-en lijken me erg leuk maar wil je even waarschuwen voor de vlinders.. Heb namelijk het idee dat ik dezelfde heb en ik heb er een ellende mee gehad. Ze bleven maar glitteren. Ik kon elke dag 2 keer stofzuigen en nu vind ik soms nog glitters. Dus test ze anders even uit voordat je ze echt gaat gebruiken.
Ben wel benieuwd naar het kamertje. Als wij gaan verhuizen moet ik Tyche's kamertje ook doen dus kom maar op straks met die foto's.

Bij de intertoys hebben ze heel leuke accesoires vind ik zelf. Bijvoorbeeld een roze nep koekoeksklok of een roze rendier hoofd. Succes.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hoi!!! Ik ben de mama van de glitterverf, ik heb de verf van de VT-wonen serie, ik heb 'm al wel zo'n twee jaar geleden gekocht dus weet niet of die nog te koop is.
Sorry, maar anders even bij de verfspeciaalzaak vragen, er zal vast wel zoiets zijn.
Succes!!!

groetjes Daniëlle.

Ik heb net even op de site van Fexa gekeken en daar staat de verf nog wel op dus moet nog te koop zijn. Ik heb 'm toen in een verbouwingsuitverkoop gekocht, anders is de verf wel prijzig. Ik heb de verf overgens nog niet zelf gebruikt ik had zo'n mooie muur gemaakt en durfde er niet meer met glitter overheen. En ben de verf daarna eigenlijk vergeten.  Dus kan je helaas ook niet het effect vertellen.
Wie weet doe ik er binnenkort nog iets mee!!!

groetjes......

ik ga woensdag gelijk nog maar ff weer naar de formido hihi
die verf halen. ik denk dat ik er misschien wel overheen gekeken heb
en ik als muts ben vergeten te vragen aan een verkoper, dom! hihi
oh en de muur wordt echt gaaf!!! het verfgedeelte is nu af , ik ga woensdag nog 2 vakken behangen.. heb er nu al zin in!

groetjes sandra

Hey ik heb die topic gemist maar ben erg benieuwd: Is het al lang geleden/kan ik hem nog terug vinden?
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan