glomid....hoort dit er allemaal bij???

Hallo allemaal,

Mag ik jullie alsjeblieft om raad vragen?
Ik heb afgelopen maand voor het eerst glomid geslikt van cyclusdag 3 t/m 7
50mg dit om mijn cyclus wat te verkorten. Nou dat heeft in ieder geval  zijn werk gedaan,ik ben gisteren ongesteld geworden, dus een cyclus van 30 dagen.
Maar jeee meiden.......niet zo maar ongi....ik heb nog nooit zoveel bloedstolsels verloren(beetje genant) en ik heb nu de 2e dag nog vreselijke buikpijn, dat ik nauwelijks recht kan staan. Is dit normaal, hoort dit allemaal bij die Glomid?
Ik kan de hele dag wel janken, ben echt vreselijk emotioneel en het lijkt net of dat ik de laatste maand kilo's ben aangekomen.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen, ofdat dit er allemaal bij hoort.
Ik voel me echt helemaal niet happy...ik weet dat we er veel voor over moet hebben, maar echt waar meiden....als dit iedere maand zo moet gaan....poehhheeeee!!!!!
Het is allemaal zo tweestrijdig hè?
Ohhh meiden sorry hoor voor mijn zelfmedelijden en gezeur, maar moet het echt even kwijt.HELPPPPPPPP!!!

Veel liefs,
Famke

Hoi Famke,

Ik slik inmiddels al 3 mnd clomid 50 mg, maar heb dit nog niet gehoord of meegemaakt.
Zou het niet kunnen zijn dat er iets anders aan de hand is??

als je iets wilt weten, gewoon je HA of gyn bellen hoor, daar zijn ze voor.

Bij extreme pijn gewoon naar EH gaan, die helpen gelijk, want volgens mij hoort dit niet door de clomid te komen

Succes en hou ons op de hoogte
Liefs Sylvia

quote: famke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 13:56:46'));

Hallo allemaal,

Mag ik jullie alsjeblieft om raad vragen?
Ik heb afgelopen maand voor het eerst glomid geslikt van cyclusdag 3 t/m 7
50mg dit om mijn cyclus wat te verkorten. Nou dat heeft in ieder geval  zijn werk gedaan,ik ben gisteren ongesteld geworden, dus een cyclus van 30 dagen.
Maar jeee meiden.......niet zo maar ongi....ik heb nog nooit zoveel bloedstolsels verloren(beetje genant) en ik heb nu de 2e dag nog vreselijke buikpijn, dat ik nauwelijks recht kan staan. Is dit normaal, hoort dit allemaal bij die Glomid?
Ik kan de hele dag wel janken, ben echt vreselijk emotioneel en het lijkt net of dat ik de laatste maand kilo's ben aangekomen.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen, ofdat dit er allemaal bij hoort.
Ik voel me echt helemaal niet happy...ik weet dat we er veel voor over moet hebben, maar echt waar meiden....als dit iedere maand zo moet gaan....poehhheeeee!!!!!
Het is allemaal zo tweestrijdig hè?
Ohhh meiden sorry hoor voor mijn zelfmedelijden en gezeur, maar moet het echt even kwijt.HELPPPPPPPP!!!

Veel liefs,
Famke

Hai Famke,

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis. Ik mag mij gelukkig zwanger noemen dankzij de clomid. Maar ik wilde toch even reageren.
Die heftige pijn heb ik nooit gehad en ik zou als ik jou was even de gyn bellen.
Wat betreft het feit dat je heel emotioneel bent en het gevoel hebt dat  je kilo's bent aangekomen ken ik. Ik was net een stuiterbal toen ik clomid slikte. Bij de 50 mg viel het nog wel mee, maar toen ik naar de 100 mg en uit eindelijk naar de 150 mg moest was ik echt aan het stuiteren. Kreeg de tip van de apotheker de pillen te slikken meteen na het eten en dat verminderde wel het stuiteren . Maar emotioneel en die kilo's dat hoort er bij denk ik. O ja, en ik had een last van opvliegers 's nachts!!! Niet normaal!
Maar ja, houd in je achterhoofd, het is echt voor een goed doel!! Ik heb het er echt voor over gehad!! En mijn vriend ook!! Die moest ten slotte mijn buien maar opvangen!

Heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger mag raken!!

Liefs
Wilma
23 wk en 2 dgn

hallo

ik ben ook zwanger geraakt niet van de clomid maar ik heb het wel 1 1/2 jaar gebruikt en ik wil je niet bang maken maar ik had behoorlijke bijverschijnselen
8 kilo lichter, hartkloppingen, heel erg emotioneel,en ik kon ook echt ontploffen om niks
mijn man had het niet gemakelijk met mij
maar mijn cyclus kwam wel weer goed op de regel
en iedereen reageerd weer anders op de hormonen
ik ben daarna puregon gaan gebruiken toen had ik nergens last van
het is per persoon verschillend
heel veel succes
en wie weet snel een positieve test

Nou meiden bedankt voor jullie informatie!
Ik weet het ik moet de moed niet laten zakken en ik moet maandag naar de gyn en dan zal ik maar eens vragen ofdat dit allemaal wel oke is.
Ben nu maar weer begonnen aan de volgende Glomid voor 5 dagen hoop dat er binnenkort resultaat is, dat hoop ik voor iedereen hoor op dit forum!

Nogmaals dankjulliewel!!!!

Liefs,
Famke

En ik houd jullie op de hoogte

Hoi famke
Het is voor mij al weer 5 jaar geleden dat ik clomid heb geslikt, maar de bijwerkingen  weet ik nog alsof het gisteren was. Inderdaad emotioneel, opvliegers en chagerijnig, mijn mannetje had het er maar zwaar mee. De 6e maand was ik dan ook helemaal klaar ermee, en we hadden net samen besloten er maar even mee te stoppen. Kom ik bij de gynaecoloog: ben ik zwanger.
Hou dus gewoon nog even vol, echt het is de moeite waard.
groetjes Melanie

Terug
Bovenaan