A
Anoniem
Guest
Dag Dames,
Vandaag weer naar de controle geweest bij de verloskundige.
Alles prima, alleen was ik in 5 weken tijd 5KG aangekomen.
Tot aan mijn 20e week ben ik totaal 1,5 kg aangekomen.
Dus nu een totaal van 6,5kg. In bijna 25 week.
Sinds dus de laatste 5 weken eet ik ook best wel heel erg veel, dus is dit ook wel goed verklaarbaar natuurlijk..
Igg vond de VK het allemaal zoooo erg dat ik een papier mee kreeg voor een 2 uur durend glucose onderzoek in het ziekenhuis. Ik moest daar een afspraak voor maken.
Nu weet ik dat 5 kg in 5 weken opzich wel redelijk veel is (maargoed, dat is dus echt gekomen door t vele eten...) en 25 weken 6,5 kg is opzich zo gek nog niet.. toch?
Ik zie t nut er nu niet echt vanin , om zo'n bloedonderzoek te moeten gaan doen..
Wat vinden jullie hiervan?
Lfs
Janet
Vandaag weer naar de controle geweest bij de verloskundige.
Alles prima, alleen was ik in 5 weken tijd 5KG aangekomen.
Tot aan mijn 20e week ben ik totaal 1,5 kg aangekomen.
Dus nu een totaal van 6,5kg. In bijna 25 week.
Sinds dus de laatste 5 weken eet ik ook best wel heel erg veel, dus is dit ook wel goed verklaarbaar natuurlijk..
Igg vond de VK het allemaal zoooo erg dat ik een papier mee kreeg voor een 2 uur durend glucose onderzoek in het ziekenhuis. Ik moest daar een afspraak voor maken.
Nu weet ik dat 5 kg in 5 weken opzich wel redelijk veel is (maargoed, dat is dus echt gekomen door t vele eten...) en 25 weken 6,5 kg is opzich zo gek nog niet.. toch?
Ik zie t nut er nu niet echt vanin , om zo'n bloedonderzoek te moeten gaan doen..
Wat vinden jullie hiervan?
Lfs
Janet