Glucose test uitslag

Zojuist men uitslag gekregen van de glucose test.
Ik starte nuchter op de waarde 4.5 na 2 uur en een heel ranzig drankje was men waarde 6.7, dus goed.
Ze zei dat bij een waarde van boven de 7.8 er pas verdere actie ondernomen wordt.
Dus voor diegene die nog gaan, wellicht hebben jullie hier wat aan.

liefs nath

hey nathalie,

iel moest jij zon vies drankje?? hoefde ik helemaal niet.. maar mijn 2e waarde was dus 7.4 en ik moest naar de dietiste.. ehmm... verschillende verloskundigen?? raar hoor.. naja.. ik zie het wel..
in ieder gevaal fijn dat de jouwe goed was!

Liefs, Christien

hey,

als je risicogroep bent vanwege je gewicht moet je die test laten doen rond de 24 weken volgens mij.

Fijn dat het goed was!! scheelt weer: op naar de volgende test :)

Liefs,

T

he marijke, zoals t, zegt bij ons doen ze dat rond de 24 weken, bij mij bleven ze maar zeggen dat men kindje erg groot was daarvoor mocht ik de test doen. Als je namelijk zwdiabetes ontwikkeld heb je kans op een groot kind.
Ze testen puur of je lichaam die suikers wel goed verwerkt.

Nu ik toch in het ziekenhuis was 2 weken geleden, hebben we gelijk maar even aan de gyn gevraagd hoe het stond met de groei van ons kindje. Dus weet niet waar ze dat "groot"vandaan haalden want ons kindje ligt super op de gemiddelde lijn.

liefs

Goed nieuws :)!!

Enneh... net gehoord dat mijn zus (in Australië) er een dochter bij heeft, hun 3e meisje!!

Geniet allemaal van het mooie weer dit weekend!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan