Gluren...

We mochten gisteren weer eens even naar binnen gluren! Echt leuk! Het wordt echt steeds meer mensje daarbinnen en je ziet ook echt al een beetje hoe het gezichtje gaat worden, mooi om te zien!
Het wordt echt een heel ander koppie als onze jongens nu hebben, dus we zijn wel heel nieuwschierig geworden. Helaas moeten we nog eventjes wachten tot het er eindelijk is...

Groetjes Dabanne

Ik heb besloten deze keer geen extra pretecho te laten maken maar ik moet wel zeggen dat ik het ook zo onwijs gaaf vond de vorige keer om het gezichtje te zien, ik zag al zoveel herkenning met z'n grote broer toen.
Maar ik krijg met 30 wk een groei echo en met 36 weken dus de kleine krijg ik zo wie zo nog een paar keer te zien. (2d)

Nou, wij hebben afgelopen maandag de herkansing gehad, maar madam liet zich weer niet zien! Handen en voeten ervoor. En ze ligt nog steeds dwars in een hele rare houding. het is maar wat je fijn vindt!!!! Toch altijd leuk om te proberen. Helaas heb ik dus geen goede film van haar en van de jongens wel, maar dat is haar eigen schuld!

Haha! Precies! De mevrouw van Babyview vond het zo sneu dat we daarom nog een derde keer mogen komen. Maar dat is echt de laatste. Als ze dan niet wil, dan is ze het zelf schuld dat ze geen goed filmpje heeft he. Wij hebben er dan alles aan gedaan om haar dat wel te geven! Het schijnt dat dit probleem bij de dames hoger is dan bij de heren. Die laten zich wat beter zien. Je zou het niet verwachten he?

Terug
Bovenaan